yiuhhh

افراد مسلح ناشناس چهار عضو یک خانواده را در لوگر کشت

به گزارش محلی آژانس خبری فرحت، مسولان محلی ولایت لوگر در جنوب افغانستان تایید می کنند که افراد مسلح ناشناس شب گذشته به شمول یک مادر ویک طفل چهار عضو یک خانواده را در این ولایت کشتند ودو تن دیگر این خانواده را زخمی کردند.
دیدار لونگ سخنگوی والی لوگر امروز شنبه (۲۴ جوزا) به خبرنگار محلی فرحت می گوید که افراد مسلح ناشناس شب گذشته در ساحه التمور مربوط به مرکز این ولایت داخل یک منزل مسکونی شدند یک مادر را با سه فرزندش با ضرب گلوله کشته اند.
این درحالیست که شهروندان ولایت لوگر در 60 متری شهر کابل مدعی هستند که در این اواخر قتل هاری مرموز وتروهای هدف مند در حومه های این ولایت افزایش یافته است.
برخی از شهروندان التمور مربوط به مرکز این ولایت دولت را به بی توجهی در تامین امنیت وشناسایی عاملین جنایت های بشری بخصوص قتل های مرموز متهم می کنند.
آنها می گویند که این حادثه درکم تر از صد متری پاسگاه نیرو های امنیتی دراین ساحه رخ داده است و در زمان وقوع حادثه مسولان این پاسگاه از خود هیچ واکنشی نشان نداده اند.
شیرعلی مخلص نماینده جوانان التمور به فرحت می گوید که مسولان امنیتی در قسمت امنیت این ساحه کم آمده اند واز اثر بی پروایی آنان دراین اواخر ساحه التمور ازلحاظ امنیتی روز به روز وخیم تر وخطرناک تر می شود.
حاجی احمد خان ملک قریه التمور در این خصوص نیروهای امنیتی را به بی پروای وغفلت وظیفوی متهم می کند. او از دولت می خواهد که به زود ترین فرصت عاملان این قضیه را بازداشت و به میز عدالت بسپارند .
انگیزه قتل این چهار عضو یک خانواده درلوگر تا حال معلوم نیست. تا هنوز هیچ فرد ویا گروهی مسولیت این رویداد را به دوش نگرفته اند.
ازسوی هم ولایت لوگر که در 60 کیلومتری شهر کابل مرکز افغانستان موقعیت دارد از سال ها بدینسو یکی از نا امن ترین ولایات بشمار میرود.

زبیرعباسی
فرحت نیوز/لوگر