4F397AC2-06AA-4799-949A-0D6F026A9102

تجاوز گروهی بالای یک قابله در ولایت سمنگان

به گزارش آژانس خبری فرحت،قابله و داکتران در ولایت سمنگان همواره شاید باج‌گیری و در گذشته ها قابله در مرکز ولایت از سوی زورمندان اختطاف و بعداً با پرداخت پول گزاف دوباره رها گردیده اند، اما این بار یک قابله مورد تجاوز گروهی از سوی افراد مسلح غیرمسول  قرار گرفته است.

بتاریخ ۲۶ ثور ۱۳۹۸ شش تن از افراد مسلح بالای کلنیک صحی آب خورک ولسوالی روی‌دوآب ناوقت شب حمله می‌نمایند و دو تن از خانم ها را در نخست لت کوب می‌نماید و یک تن از قابله ها را مورد تجاوز جنسی گروهی قرار می‌دهند.

مسوُل قوانین و بررسی ریاست صحت‌عامه ولایت سمنگان ضمن تائید این خبر به فرحت می‌گوید که افراد ناشناس لین بر ۲۵ و ۲۶ ثور داخل کلنیک می‌شود بعداز لت کوب بالای یک تن از قابله ها این کلنیک تجاوز گروهی می‌نماید.

وی افزود که در تاریخ ۲۶ ثور چهار تن ( دو مرد و دو زن) در کلنیک بوده است، مسلح ها بعداز لت کوب این چهارتن بالای یک‌تن از قابله ها تجاوز گروهی می‌نماید و یک تن قابله ها از اینکه دچار مریضی نسایی می‌باشد توسط مسلح مورد لت کوب و شکنجه می‌گردد.

منابع که نخواست از وی نام‌برده شود می‌گوید که مسلح های ناشناس تجاوز گروهی را در مقابل چشمان پدر کهن‌سال قابله انجام داده است.

مظنونین هر یک سید اسدالله، سید علی، عبدالغفور، فیروز با شمول تن مظنونی دیگر از سوی پولیس سمنگان دستگیر گردیده است.

در همین حال نیاز محمد راسخ رئیس سارنوالی استیناف ولایت سمنگان می‌گوید که دوسیه تجاوز گروهی و لت کوبی همرا با مظنونین قضیه امروز از ولسوالی روی دوآب به مرکز راجع گردیده است.

سید اسمعیل سادات

فرحت نیوز سمنگان

تصویر از آرشیف




One thought on “تجاوز گروهی بالای یک قابله در ولایت سمنگان

دیدگاه‌ها بسته شده است.