6A40EB6E-AB11-4989-BEEB-1F4378DBF69A

هشدار تازه ی طالبان مسلح به رسانه ها وخبرنگاران در افغانستان

به گزارش آژانس خبری فرحت،صبح امروز دوشنبه طالبان مسلح با پخش خبرنامه ی رسانه ها را به طرفداری ازحکومت وحدت ملی متهم کرده است.
کمیسیون نظامی گروه طالبان مسلح درخبرنامه ی گفته که در کابل مرکز کشور و بعضی ولایات از شماری رسانه ها اعلانات بنام اعلانات تجارتی شنیده می شود که در آن به جهاد، مجاهدین و طالبان بد و رد گفته می شود، مردم علیه آنها برانگیخته می شوند، شماره های مخصوص ادارات امنیتی اداره کابل به نشر می رسد و سعی می شود که در جلو گیری از جهاد جاری در کشور از همین رسانه ها استفاده استخباراتی صورت گیرد، ذهنیت عامه تخریب شود و مستقیما به دشمن فعالیت های جاسوسی انجام پذیرد.

این کمیسیون به تمام آن تلویزیون ها، رادیوها، و سائر ادارات نشراتی هشدار جدی داده است که هرچه زودتر از این عمل دشمنانه خود منصرف شوند.

درقسمت از خبرنامه آمده ،اگر در ظرف یک هفته تمام رادیو های محلی، (اف ام و غیر اف ام)، تلویزیون ها و باقی رسانه ها از همچو عمل کرد خود دست بردارنشوند، پس کمیسیون نظامی این گروه
این رسانه ها را به حیث رسانه ها نه؛ بلکه به حیث لانهء های استخباراتی دشمن می شناسند و ازطرف افراد مسلح گروه طالبان در مرکز و ولایات، شهر ها و اطراف من حیث هدف نظامی قرار خواهد گرفتند، آن زمان مراکز، خبرنگاران، کارمندان و پرسونل همچو به اصطلاح رسانه هیچ نوع مصئونیت نخواهد داشتند.

حکومت مرکزی افغانستان تا کنون دراین مورد واکنش نشان نداده است.