6DC8A1CC-E667-455C-AB42-9867A7D71EAD

حمید خراسانی یکی از افراد زورگو در کابل بازداشت شد

به گزارش آژانس خبری فرحت،وزارت داخله ی افغانستان از بازداشت یک سرگروپ اختطافچیان سازمان یافته در کابل خبرمیدهد.
نصرت رحیمی سخنگوی وزارت داخله ی این کشور میگوید حمید خراسانی یکی از بزرگترین و خطرناکترین مجرمین به سطح کشور و منطقه صبح امروز توسط پولیس در کابل دستگیر شد.
آقای رحیمی علاوه میکند خراسانی قبل از ظهر امروز سه شنبه ۴ سرطان زمانی دستگیر گردید که در جریان تظاهرات امروز که از سوی شورای کاندیدان ریاست جمهوری در شهر کابل راه اندازی شده بود می خواست با پولیس درگیر شود.
اما عبدالحمید خراسانی رییس نهضت اسلامی مقاومت زمانیکه میخواست بطرف محل تجمع معترضان برود به فرحت در تماس تلفونی گفت نیروهای ویژه پولیس ما را در سرک عمومی میدان هوایی کابل در نزدیک وزارت داخله ی اینکشور محاصره کردند.درهمین حال وزارت داخله با پخش خبرنامه‌ی گفته است،عبدالحمید خراسانی در لیست مجرمین سازمانیافته و سطوح بالای این وزارت قرار داشت که قبل از این چندین بار با پولیس نیز درگیر گردیده بود و موفق شده بود که از قانون فرار کند، که سرانجام امروز دستگیر گردید.
این وزارت خراسانی را به باج گیری از خورده تاجرها، تیل فروشان و دوکانداران، چندین اختطاف، قتل، چپاولگری، رهزنی،زورگویی داشتن افراد مسلح جنایت پیشه، قاچاق مواد مخدر متهم کرده است.
درقسمت اخیر از خبرنامه آمده که آقای خراسانی در 18 سنبله به بهانه کاروان عزاداری، ایجاد ترس و ارعاب در میان شهریان کابل، دشنام و هتک حرمت به شمار زیاد از اراکین بصورت صوتی و تصویری و به آتش کشیدن پرچم افغانستان نیز از جرم های است که خود آن به گونه مستقیم در آن دست دارد.B17C20EC-FEA1-4E96-8552-1BC4B99B4C88