255EEC83-6504-43DF-81D1-31ECCC4F9B4F

دو کارمند زندان مرکزی پلچرخی بجرم اخذ رشوه بازداشت شد

به گزارش مرکزی آژانس خبری فرحت،بازداشت دو تن از کارمندان زندان مرکزی پلچرخی به اتهام اخذ رشوه از‌ سوی مقامات ارشد این زندان تاید شد.

راشد توطاخیل رییس زندان مرکزی پلچرخی صبح امروز پنجشنبه(۴ ثور) به فرحت تاید کرد که دو تن از کارمندان زندان مرکزی پلچرخی روز گذشته حین اخذ مبلغ بیست هزار افغانی رشوه بازداشت شده است.

این دو تن از کارمندان زندان که از نزد یکی از نزدیکان زندانیان در بیرون از محوطه زندان پول متذکره را اخذ می نمودند توسط کارمندان مدیریت امنیت داخلی زندان مرکزی، بالفعل بازداشت گردیدند.

آقای توطاخیل می افزاید،افراد بازداشت شده با فریب به منظور رهایی یکتن از زندانیان مبلغ متذکره راازخانواده وی مطالبه نموده بودند.

وی اضافه میکند،قضیه جهت انکشاف بیشتر به نهادهای عدلی و قضایی سپرده شده است.

وی علاوه میکند،اداره تنظیم امور زندانها به مردم افغانستان اطمینان میدهد که در راستای مبارزه با پدیدۀ شوم فساد و به کیفر رساندن اشخاص آلوده به فساد،از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نمیکند.

این در حالیست که روز قبل سارنپال احمد راشد “طوطاخیل”، رئیس اداره تنظیم امور زندانها طی یک نشست خبری، از موجودیت فساد اداری و اخلاقی در زندانهای کشور پرده برداشت.

آقای طوطاخیل افزود، زنجیره فساد در زندانهای کشور، شکستانده خواهد شد.

بعد از تاکید آقای توطاخیل در امر مبارزه با فساد اداری در زندان های افغانستان اولین اقدام وی گرفتاری دو کارمند زندان پلچرخی به جرم اخذ رشوه می باشد.

سعدیه صدیقی
فرحت نیوز/کابل