E44204A6-40FE-4B05-91CE-9E14BEC8A6CC

دزدان تمام اعضای یک خانواده را در کارته نو کشت

به گزارش آژانس خبری فرحت،شب گذشته(یکشنبه۱۸حوت)دزدان مسلح در مربوطات حوزه هشتم شهر کابل وارد یک منزل مسکونی شده تمام اعضای خانواده را کشته است.

منابع مردمی با پخش تصاویر گفته اند، حوالی ساعت ۷:: شام گذشته دزدان مسلح در قلعه برقی در مربوطات حوزه هشتم شهر کابل وارد یک منزل مسکونی شده که سرانجام دزدان با کشتن تمام اعضای خانواده موفق شدند که اموال واجناس آنان را با خودشان ببرند.

تصاویر منتشرشده نشان میدهد که کشته شده گان شامل:یک زن جوان،یک زن سرسفید،یک کودک میان سن،یک مرد کهن سال ویک مرد جوان با ضرب گلوله به قتل رسیده اند.

فردوس فرامرز سخنگوی پولیس کابل به آژانس خبری فرحت با تاید این خبر میگوید: تعداد چهار تن اعضای یک فامیل به شکل مرموز جان باخته اند.

آقای فرامرز سرقت از منزل یاد شده را رد میکند.

وی می افزاید، برای روشن شدن قضیه اجساد چهار تن به طب عدلی منتقل گردیده و موضوع تحت بررسی پولیس قرار دارد.

این در حالیست که صبح روز گذشته افزاد مسلح ناشناس در قلعه برقی در ساحه کارته نو درست در همین منطقه ناصرغیرت عضو شورای ولایت لوگر را با سه محافظ اش کشتند.

یکی از باشنده گان قلعه برقی به فرحت گفت مسولان امنیتی حوزه هشتم با وجودیکه آقای غیرت در صد متری حوزه با ضرب گلوله به قتل رسید یک ساعت بعد مسولان امنیتی به محل رویداد رسیدند.

بعد از هفته کاهش خشونت وامضای توافقنامه صلح طالبان مسلح با ایالات متحده امریکا نا امنی ها در مرکزشهرکابل بخصوص حملات هدفمند افزایش یافته گرچند که ذبیح الله مجاهد سوی قصد بجان عضو شورای ولایتی لوگر را نپزیرفته است.

احسان الله صدیقی
فرحت نیوز/کابل