BEB529A4-17E1-453C-BB90-C8BCEEE3275D

سه مقام ارشد امنیتی افغان واسکات میلر به بغلان رفتند

همزمان با آغاز عملیات گسترده در ولایت بغلان، قبل از ظهر امروز(۲۵میزان) برابر با (17اکتبر)اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی، خوشحال سادات معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله، دگر جنرال عبادالله عباد معاون ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان و اسکات میلر فرمانده عمومی حمایت قاطع به ولایت بغلان رفتند،با مردم و متنفذین اقوام ساحات مختلف این ولایت دیدار کردند.

سفر این مقامات ارشد نظامی افغانستان ‌مقام نظامی امریکایی در حالی به ولایت بغلان صورت میگیرد که فرماندهی پولیس این ولایت با نشر اعلامیه از عملیات مشترک هوایی و زمینی نیروهای امنیتی در بغلان در ساحات کیله گی، دندشهاب الدین و دندغوری خبر داده گفته است:حوالی ساعت 9 شب گذشته عملیات برای پاکسازی ساحات یاد شده آغاز گردیده و چندین قریه تا اکنون از وجود طالبان مسلح پاکسازی و تصفیه شده است.

اما خبرنامه از تلفات طرف های دیگر در جنگ چیزی نگفته است.

اعلامیه ی دیگری که از سوی وزارت دفاع ملی منتشر شده آمده است که این عملیات الی پاکسازی تمام نقاط ساحات کیله گی،دندشهاب الدین،دندغوری از وجود طالبان مسلح ادامه داشته و استحکامات ساحات تصفیه شده در نظر گرفته شده است .

اعلامیه می افزاید،گروه های تروریستی در هیچ جای افغانستان مصوون نخواهند بود و سر انجام توسط نیروهای دفاعی و امنیتی سرکوب خواهند شد.