777B66FC-71F0-4F4C-9AB7-F87BDB8D3AE8

مسابقات گنگ فوتوا بعد سه روز در لوگر پایان یافت

مسؤلان المپیک ولایت لوگر از راه اندازی وپایان سه روزه رقابت های کنگ فوتوا میان ۶ تیم انتخابی مرکز وولسوالی های این ولایت خبر می دهند.
عبد الولید ستانکزی مسؤل الپیک این ولایت به روز شنبه در صحبت با فرحت گفت،دراین رقابت ها در حدود ۸۰ ورزشکار کنگ فوتوا از۶ کلپ مرکز وولسوالی های این ولایت حضورداشته اند که ازمیان این ۶ تبم برنده مقام اول تیم دلاوران ازولسوالی محمدآغه مقام مقام دوم تیم ستانکزی از ولسوالی بره کی مقام سوم تیم شاهین از مرکز وتیم سید بشیرازولسوالی چرخ ومقام چهارم را تیم حماس از ولسوالی محمد آغه ازآن خود نموده وبه رقابت های بیرونی راه پیدا کرده اند.
آقای استانکزی می افزاید،هدف از راه اندازی این رقابت ها ارزیابی کنگ فوتوا کاران برای انتخاب به مسابقات بیرونی برگزار شده بود.
او در قسمت دست آورد های ورزش کاران رشته های مختلف در این ولایت گفت، که درسال ۱۳۹۸ تیم های ورزشی دررقابت های مختلف درخشش خوبی را داشته ونیز جایگاهی خوبی را کسب کرده است.
ازسوی هم شماری از ورزش کاران از راه اندازی همچو رقابت ها از سوی فدراسیون کنگ فوتوا وآمریت المپیک ابراز خورسندی کرده واز دولت می خواهند، که زمینه رشد ورزش را بهترازاین درآینده فراهم نمایند.
عبدالطیف سلطانی از مرکزوالیاس هاشمی از ولسوالی چرخ این ولایت دو تن از اشتراک کننده گان این رقابت ها می گویند، که ورزش سفیر صلح است ورزش جوانان را از استعمال مواد مخدر دور می سازد.

زبیر عباسی
فرحت نیوز لوگر