ABA5E855-A752-4D87-9E0D-E17D9AAE8C99

رسم و رواج های ناپسند حقیقتا از جامعه سنتی مان به اشکال مختلف قربانی میگیرد

به گزارش آژانس خبری فرحت،گلالی صافی رئیسه ریاست امور زنان ولایت سمنگان گفت که همه دوشادوش هم قرار گرفته علیه سنت های ناپسند و فلاکت بار کمر همت مبارزه را محکم ببندیم تا باشد رسالت خویش را منحیث انسان از مکتب انسانیت در کاهش خشونت ، فساد ، عقاید های سست و نابکار ، رشد فرهنگ اصیل ، ذهنیت های سالم ، ازدواج های موفق ، جامعه سالم و ثابت ، امسال اینها ادا و در انجام آن کوشا باشیم.

صافی افزود از اینکه در نیمه ماه مبارک‌رمضان قرار داریم به همین منظور ریاست امور زنان ولایت سمنگان از خبرنگاران خواست تا در سوژه های خبری و برنامه های آگاهی دهی مبارزه با رسم رواج های سنتی در رسانه ها خویش بگنجانند.‌

اسماعیل سادات مسوُل زون شمال آژانس خبری فرحت گفت که در کاهش رسم و رواج های ناپسند خصوصا طویانه های گزاف مصارف های بیجا و بی مورد نقش کلیدی بسنده ای را علما، رسانه ها و جوانان دارند، پس نباید در انجام این رسالت خویش خود را به تغافل زنیم.

سادات آژانس خبری فرحت همواره گزارشات آگاه دهی و مبارزه با رسم رواج های سنتی ناپسند را در سوژه های خبری خویش گنجانیده است و مطابق به فیصله نشست امروزی الی ختم ماه مبارک رمضان از سراسر ولایت سمنگان گزارشات تولیدی خویش را در این بخش آماده می‌سازید.

موالدین صوفی‌زاده نماینده تلویزیون ملی و رادیو شهروند گفت؛ طبق پالیسی این دو رسانه تصویری و صوتی در این کمپاین سهم‌فعالانه خویش را اجرا می‌نماید.

محبوب الرحمان ساعی گرداننده برنامه های رادیو حقیقت در ادامه نشست روز گذشته وعده همکاری در بخش کمپاین مبارزه با رسم رواج‌های سنتی را به اعضای این جلسه داد.‌

آژانس خبری فرحت | ۳۱ ثور ۱۳۹۸