47477640_2153975457997818_5204777506871181312_n

درگیری تمیم وردک با نیروهای امنیتی کابل بعداز24 ساعت پایان یافت

به گزارش آژانس خبری فرحت،درگیری که بین تمیم وردک ونیروهای امنیتی پولیس کابل در مربوطات حوزه چهارم در منطقه ی چهار راهی انصاری رخداده بود بعد از 24 ساعت پایان یافت.
نصرت رحمی معاون سخنگوی وزارت داخله افغانستان به فرحت با تاید این خبر میگوید:شخصی اسدالله نام ولد عبدالله بالای تمیم نام که قبلآ شنسب تخلص میکرد در محاکم ثلاثه مدعی گردیده بود که گویا خانه اش توسط تمیم نام غصب شده ومحاکم ثلاثه اسد الله نام را مالک اصلی جدایداد و تمیم شنسب غاصب دانسته به همین منظور طبق حکم محکمه نیروهای امنیتی بخاطر تخلیه خانه رفته بودند که با مقاومت محافظین تمیم روبرو شدند.
آقای رحیمی علاوه میکند،که تمیم وردک پسر اندری رحیم وردک وزیردفاع سابق افغانستان است .
در همین حال فرماندهی پولیس کابل میگوید:
افراد مسلح غیر مسئول مربوط به تمیم شنسب مشهور به تمیم وردک که حوالی ساعت ۲:۳۰ دقیقه بعد ظهر دیروز ( ۱۲ قوس) در ساحه شهر نو مربوط به حوزه چهارم امنیتی پولیس کابل حین تخلیه یک باب منزل با نیروهای امنیتی درگیر شدند و در نتیجه آن یک منسوب پولیس کابل شهید و شش تن دیگر شان همراه با یک خبرنگار زخم برداشته و.از مظنونین نیز یک تن کشته و سه تن مجروح شدند.
حوالی ساعت یک بعد از ظهر امروزسه شنبه ( ۱۳ قوس ) بشمول تمیم نام ۱۹ تن مظنونین همراه با تعداد ۲۷ میل سلاح مختلف النوع ازقبیل راکت ، پیکا ، کلا شینکوف ،کله کوف تفنگچه، تجهیزات نظامی و یک مقدار مهمات ثقیله و خفیفه بدست نیرو های امنیتی افتاده است.