44559791_173158336948928_6036576654787084288_n

هارون بصیر خبرنگار فرحت نیوز توسط افراد ناشناس زخمی شد

هارون بصیرحوالی ساعت 7:40 دقیقه شام روز گذشته (پنجشنبه 4 عقرب) در مربوطات حوزه 7 امنیتی پولیس کابل مورد حمله افراد مسلح ناشناس قرار گرفته است.
هارون بصیرخبرنگار آژانس خبری فرحت زمانیکه میخواست از سوی وظیفه به خانه اش برود در منطقه ده مراد خان چهل ستون کابل در مربوطات حوزه 7 امنیتی پولیس که یک قطعه نظامی نیزدر آنجا موقعیت دارد از سوی افراد موترسایکل سوار مورد حمله قرار میگیرد.
آقای بصیر جریان صحنه را چنین بیان میکند:یک موترسایکل که دو سرنشین داشت از پهلویم به سرعت گذشت ویک دست دیگیر بالای شانه ام گذاشته شد وزمانیکه متوجه شدم دیدم که در یک دست چاقو و در دست دیگرش تفنگچه دارد.
وی می افزاید این افراد بدون اینکه ازمن چیزی بخواهد بالایم میخواست مرمی شلیک کند نگذاشتم که این افراد بالایم موفق شوند، با آنها درگیر شدم این فرد مسلح تخت برزمین شده وتنفگچه اش از دست اش افتید و وی توانست با ضرب چاقوکه در دست دیگرش بود من را از ناحیه پا مجروح کند.
آقای بصیر علاوه میکند زمانیکه سر وصدا کردم تا مردم به دادم برسد این افراد محل را ترک واز ساحه متواری شدند.
آقای بصیر در ادامه صحبت هایش می گوید اینکه این افراد به چه هدفی من را مورد حمله قرار دادند نمیدانم،اما چندی قبل نیز از سوی افرادی در صفحات اجتماعی تهدید شده بود.
درهمین حال این سومین بار است که بالای کارمندان آژانس خبری فرحت افراد مسلح حمله میکنند.
چندی قبل راشد غوری یکی از خبرنگاران دیگر این رسانه است که در مربوطات حوزه دوم امنیتی پولیس کابل واقع در سرک عمومی شاه دوشمشیره مورد حمله افراد مسلح ناشناس قرار گرفته ویک مرمی نیز به پایش اصابت کرده بود.
تقریبآ دوسال قبل احسان الله صدیقی رییس این نهاد خبری در مربوطات حوزه 9 امنیتی پولیس کابل مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته که خوشبختانه به وی آسیب نرسیده بود.
خشونت علیه خبرنگاران در این اواخر در شهرکابل وولایات از سوی مسولان امنیتی و عم از سوی افراد ناشناس افزایش یافته است.