Capture.JPGggvcdcx

تهدید تازه طالبان به خبرنگاران ورسانه ها

فرحت،طالبان مسلح درصفحه رسمی شان خبرنگاران واهل رسانه ها را به جانبداری از حکومت متهم کرده وبه رسانه ها هشدار میدهد.

طالبان مسلح زمانی در صفحه رسمی شان مطلب را منتشر میکند که رسانه ها آمار تلفات کشته شده های حمله بروزارت داخله پیشن را که درآن تقریبآ ۴۰۰ تن کشته وزخمی شده است اکثرآ ملکی بازتاب داده وحقایق را منتشرکردند.

طالبان مسلح دروبسایت شان به نام (شهامت۱) مطلبی را تحت نام (مزدوری رسنی همیشه حقایق تحریفوی) منتشرکرده وبه رسانه ها واهل مطبوعات هشدار داده است.

ازادی بیان ورسانه ها درطول بیشتر از۱۵ سال رشد بی سابقه ی را تجربه میکند ونیز دراین مدت رسانه ها زیان های مالی وجانی را نیز ازسوی طالبان ودیگرگروه های مسلح مخالف حکومتی متقبل شده اند.

رسانه ها همیشه به عنوان پل ارتباط میان دولت وملت قرار داشته واز هیچ گونه جریانات سیاسی دفاع نمیکند.

رسانه ها همیشه در صدد بازتاب واقعیت ها عمل کرده وبه هیچ عنوان تحت فشار های درون حکومتی وغیره قرار نمیگیرد.

رسانه ها همیشه میکوشد که واقعیت ها را برمنبای اصول وقوانین نافذه کشور یکسان منتشر کند تا اینکه به هیچ عنوان مردم عام از شنیدن حقایق محروم نماند.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان مسلح شب گذشته زمانیکه این مطلب به دسترس رسانه ها قرار گرفت نشر تهدیدنامه را رد کرده وگفته است که به هیچ عنوان به رسانه ها تهدیدنامه نفرستاده ونه نشراین مطلب به وی تعلق میگیرد.

اما پرسش این جاست زمانیکه این صفحه رسمی به طالبان مسلح که شخصآ مجاهد در راس مطبوعات آن قرار دارد وهمواره سخنان آن ازهمین وبسایت منتشر میشود این تهدید را رد میکند وآنرا مطعلق به خود نمیداند ونشر مضمون را دیدگاه شخصی افراد وابسته به اینگروه میداند خود نمایانگر تهدیدهای پنهان است وبه همین گونه میخواهد به چشم خبرنگاران واهل رسانه ها خاک بپاشد.