59436215e8c1a

اردوغان:ترکیه با موفقیت هایکه به دست آورده است، مورد حسادت قرار میگیرد

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مراسم افطار پروتکل دولتی انقره که در مجتمع ریاست جمهوری برگزار گردیده بوداشتراک نموده گفت تباتی که ترکیه طی سال های اخیر دست یافته است کشوریست که بسیار مورد بحث می باشد.

وی طی سخنانش در این مراسم، ابراز داشت که ترکیه با ثبات قوی که به دست آورده است، مورد هدف قرار گرفته و حملات به بخشهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور نیز به شکلی مداوم ادامه خواهد داشت.

اردوغان با ابراز اینکه ترکیه با موفقیتهایی که به دست آورده است، مورد حسادت قرار میگیرد و ملت ترکیه نیز به همین دلیل ملتی مورد حسادت میباشند، اظهار داشت: “به همین دلیل باید تغییراتی اساسی در نوع امنیت کشورمان ایجاد نماییم. تاکنون به اندازه کافی تاوان سنگینی برای مقابله با حملات به مرزهایمان،پرداخته ایم. از این پس نیز مستقیما با منبع مشکلات مبارزه کرده و از آنجا مشکل را حل خواهیم کرد. عملیات سپر فرات نمونه ای است که نشان دهنده نتیجه مثبت از این عمل مان میباشد.”

رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر اینکه اولین پرده از بازی کسانی که قصد محاصره ترکیه با سازمانهای تروریستی را داشته اند تخریب نمودند، اردوغان افزود ، از این پس نیز گامهای علیه ترور را به سرعت برخواهیم داشت.

اردوغان ضمن اظهار اینکه ترکیه کشوری است که بیشترین ضربه را به سازمان تروریستی داعش وارد کرده است، ابراز داشت: “کسانی که در پشت پرده با سازمان تروریستی داعش ائتلاف تشکیل داده اند را نیز میشناسیم.”

وی ضمن اشاره به اینکه ترکیه بر روی 780 هزار کیلومتر مربع به شکل یک وطن واحد میباشد، به ثبات در مبارزه با ترور تاکید میکند.

رئیس جمهور ترکیه گفت: “کسی برای انجام عملیات در خاکهای این وطن تلاش نکند. کسانی که چنین یک فکری را بر سرداشته باشند، هم در داخل و هم در خارج از کشور تاوانش را پس خواهند داد. به هرجایی که فرار نمایند، دنبالشان خواهیم بود.”