15384573_1731400260510941_7729433501946646222_o

کانال اشترخان درولایت غور امروز به بهره برداری سپرده شد

فرحت،پروژه کانال اشترخان به هزینه هفده میلیون افغانی امروز به بهره برداری سپرده شد. این پروژه شامل 7 سایت، دیوار استنادی، برق کوچک آبی، آبیاری زمین های زراعتی و آب آشامیدنی می باشد که پنجصد هکتار زمین را آبیاری 400 فامیل از نور برق مستفید شدند.
محفل که بدین مناسبت درقریه اشترخان در 25 کیلومتری غرب فیروزکوه برگزار شد.
غلام ناصر خاضع والی غور گفتند: حکومت وحدت ملی همیشه به فکر آرامی، آسایش و آبادی مردم بوده با موجودیت امنیت بهترین پروژه ها تطبیق میشود. شما مردم که وحدت و همدلی و یکپارچگی از دست آوردهای نظام حمایت می کنید از بهترین پروژه که زمین های لا مزروع شمارا آبیاری و نور برق را به خانه های شما راه داده استفاده می کنید.
آقای خاضع گفتند: حکومت وحدت ملی با سیاست اقتصادی که دارد 19 پروژه بزرگ عام المنفعه را رویدست دارد تا مردم ما صاحب کار شوند.
در اخیر اقای خاضع پروژه های غیر زیربنائی را کف روی آب خواند که هیچ ارزش اقتصادی و حیاتی ندارد.
والی غور یک بار دیگر به وحدت و همدلی مردم تاکید بعمل آورد اختلافات قومی و ذات البینی را منبع بدبختی و عقب مانی عنوان کرد، مردم را به خویشتن داری دعوت نموده تا روی مسایل کوچک محلی منطقوی خون یگدیگر را نریزند.
عبدالرحمن عطشان عضو شورای ولایتی و غلام حیدر دهزاد به نمایندگی از مردم صحبت نموده به مقام ولایت اطمینان دادند که با دولت همکار بوده از پروژه حفاظت مینمائیم.

سهیلاصمیم(هرات)