3ACD5216-499A-4869-BA77-C70CDC9C21A0

سعید خوستی از ازدواج با الهه پشیمان است،از مردم افغانستان عذر خواهی کرد

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،الهه دختر دانشجوی طب معالجوی دانشگاه کابل،در یک نوار ویدیویی مدعی شده است،که سعید خوستی سخنگوی وزارت داخله اداره حاکم (طالبان) او را بزور به نکاح خود در آورده است.

الهه در این نوار میگوید:که قاری سعید خوستی در ماه دلو سال گذشته او را در ریاست عمومی استخبارات بخودش نکاح کرده و هر شب وی را لت و کوب و حتی مورد بد رفتاری نیز قرار داده است.

بگفته ی الهه پس از آن موفق شد فرار کند و به پاکستان برود،اما در مرز بین دو کشور«تورخم» وقتی که پاسپورت اش را کنترول میکند شناسایی و دو باره به کابل فرستاده میشود.

وی اضافه میکند،پس از انتقالش به کابل در یک زندان انداخته میشود،و در آنجا از سوی شخص بنام تکور مجبور میشود تا پاهای سعید خوستی را بوسه کند و از وی معذرت خواهی کند.

الهه در قسمتی از نوار میگوید:که پدرش جنرال امنیت ملی حکومت پیشین بوده و سعید خوستی به همین دلیل او را بدون رضایت وی نکاح کرده است.

الهه که با گلوی پر از بغض و چشمان اشک بار صحبت میکند میگوید: از بد رفتاری های جنسی که بالایش صورت گرفته است،خوستی از او نوار های دیداری نیز ثبت کرده و وی را تهدید کرده است.

الهه می افزاید،در شهر کابل که آقای خوستی خانه ی برایش کرایه گرفته زندانی است و چندین بار تلاش به فرار کرده اما موفق نشده است.تاکنون هم در گلبهار سنتر در قید نکاح آقای خوستی زنده گی میکند.

در همین حال،سعید خوستی سخنگوی پیشین وزارت داخله اداره حاکم از طریق پیام به فرحت،ازدواج با الهه را تاید کرده است.

آقای خوستی گفت،در حدود شش ماه پیش به خواست خود الهه با او ازدواج کرده است،

خوستی اضافه میکند،که از حدود شرعی اش نگذشته،با او به خشونت رفتار نداشته،طبق شریعت به الهه طلاق داده است.

او الهه را به توهین قرآن و مقدسات اسلامی متهم میکند و دلیل جدا شدنش از وی را تغییر عقده ی الهه میداند.

او اضافه میکند،که این تصمیم او پس از عدم توجه الهه به مشوره و نصیحت های عقده یی صورت گرفته است.

-آقای خوستی در پاسخ به سوالی که آیا او مثل الهه سندی برای اثبات وی «توهین به مقدسات اسلامی» دارد یا خیر؟گفت:ثبوت توهین به قرآن که از سوی الهه صورت گرفته نزدش وجود دارد،اما حاضر نشد آنرا بدسترس ما قرار دهد.

-خوستی در پاسخ به اینکه الهه در کجاست گفت:او در بیرون از افغانستان رفته و پس از ‌جداشدنش با او هیچ ارتباطی نداشته و ادعای زندانی بودن الهی را تکذیب کرد.

او می گوید:که از ازدواج با الهه پیشیمان است بابت این عملکردش از اداره حاکم و مردم افغانستان عذر خواهی کرد.

احسان الله صدیقی

فرحت نیوز