3ACD5216-499A-4869-BA77-C70CDC9C21A0

امروز در غرب کابل بشمول یک پولیس زن دو نظامی در یک عملیات تصفیوی کشته شد

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،منابع امنیتی تحت اداره طالبان در کابل پایتخت افغانستان از کشته شدن دو پولیس بشمول یک پولیس زن در غرب شهر خبر داده است.

فرماندهی پولیس کابل تاید میکند،که نیروهای امنیتی اداره حاکم یک عملیات پاکسازی مخفیگاه گروه داعش را در ساحه ی کارته ی سخی مربوط به حوزه سوم شهر کابل داشتند که با کشته شدن دو پولیس خاتمه یافته است.

در اعلامیه منتشره این فرماندهی آمده،که در این عملیات چندین تن از افراد گروه داعش به اصطلاح آنان «عناصر شریر» کشته و یک تن آنان بازداشت شده است،اما از ارقام دقیق کشته شده گان چیزی نگفته است.

اعلامیه می افزاید،که در این عملیات بشمول یک پولیس زن دو تن نظامی کشته و چهار نظامی دیگر زخم برداشته اند.

در اعلامیه تاکید شده است،که عملیات تصفیوی به دقت کامل صورت گرفته و به مردم عام آسیب نرسیده است.

پس از روی کار آمدن اداره جدید افغانستان به رهبری طالبان گروه داعش در پایتخت و بزرگ شهر های افغانستان خونین ترین عملیات های نظامی و تروریستی را داشته اند.

اما مسولان اداره حاکم حضورگروه داعش را در افغانستان نمی پزیرد.

هفته ی گذشته ذبیح الله مجاهد سخنگوی کل اداره حاکم گفته است:که تخمین زیاد شدن پدیده داعش در افغانستان نادرست و بدور از واقعیت است.

این در حالیست،که نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان، در نشستی با خبرنگاران در مسکو گفته بود،که تعداد افراد «گروه تروریستی» داعش در افغانستان، از ۲ هزار نفر در اوایل بازگشت طالبان به قدرت،اکنون ممکن است به ۶ هزار نفر افزایش یافته باشد.

اما پس از آن آقای مجاهد که از شخصی نام نبرده گفته است؛ایجاد تشویش ها در رابطه به افزایش داعش کمپاین به فتنه گرهای داعشی می باشد که باید صورت نگیرد.

او با تاکید گفته است،که دولت حاکم(امارت اسلامی) و مردم افغانستان اجازه نمیدهند که داعش در کشور لانه ایجاد کند.

داعش در افغانستان کوبیده شده و در حال محو شدن می باشد.

احسان الله صدیقی
فرحت نیوز