3ACD5216-499A-4869-BA77-C70CDC9C21A0

آمریکا،مدال آزادی را به ۱۷ نفر در ۷ جون در مراسمی در کاخ سفید اعطا خواهند کرد

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،پیش از پایان هفته طولانی روز استقلال، کاخ سفید دوره ی جدیدی از دریافت کنندگان مدال آزادی – بالاترین افتخار غیرنظامی کشور – را با استناد به اعتقاد رئیس جمهور جو بایدن به “امکانات” آمریکا اعلام کرد.

مدال های آزادی در مجموع به ۱۷ نفر – در ۷ جون در مراسمی در کاخ سفید اعطا خواهند شد.

کاخ سفید اعلام کرده است،که علاوه بر کهنه سربازان و رهبران گروه‌های ویژه دیموکرات‌ها، چند انتخاب جالب وجود دارد.

به نظر می رسد جان مک کین، دوست نزدیک بایدن در دوران حضورشان در مجلس سنای ایالات متحده، گزینه ای واضح به نظر می رسد، همانطور که گابریل گیفوردز، نماینده سابق کنگره که در حین میزبانی یک رویداد انتخاباتی در منطقه خود مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

استیو جابز، سیمون بایلز و دنزل واشنگتن قدرت ستاره لیست بایدن را تکمیل می کنند و گنجاندن رهبران حقوق مدنی، اتحادیه های کارگری و عدالت اجتماعی برای یک دولت دیموکرات منطقی است.

اما بعد از آن ساندرا لیندسی، یک پرستار مراقبت های ویژه از شهر نیویورک است – حوزه قضایی که در آن رهبران دیموکرات واکنش خود را به کووید اشتباه کردند و وضعیت را برای کارکنان مراقبت های بهداشتی خط مقدم بدتر کردند.

در بیانیه کاخ سفید توضیح داده شده است، لیندسی “اولین آمریکایی بود که واکسین COVID-19 را خارج از آزمایشات بالینی دریافت کرد.”

مدال آزادی برای کسانی که در مقابل دستور غیرقانونی دولت بایدن برای واکسین ایستادند کجاست؟ می دانید، مبارزان آزادی واقعی،در مورد یک مامور مرزی که با یک حمله بی سابقه به مرز ایالات متحده و مکزیک توسط مهاجران غیرقانونی، مواد مخدر و اسلحه سروکار دارد، چطور؟ مانند، ماموران مرزی سوار شده که بایدن به دروغ آنها را لکه دار کرده است.

مطمئناً افرادی که با تأثیرات سیاست های شکست خورده دولت بایدن و وعده شکسته برای “باسازی بهتر” سروکار دارند هرگز توسط رئیس جمهور بایدن یا کاخ سفید او به رسمیت شناخته نخواهند شد.

در عوض، این فقط مردم هستند که آنچه را که دیموکرات‌ها می‌خواهند بشنوند و بگویند، می‌گویند و انجام می‌دهند.

فوزیه صدیقی

فرحت نیوز