93227802-EDA4-4075-B370-5307C5996F96

در حمله تروریستی در شهر پشاور پاکستان دستکم ۹۰ نفر کشته و زخمی شد

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،اسفندیارولی خان رییس حزب عوامی نشنل پارتی دولت پاکستان را در حمایت از شهروندان این کشور بخصوص در ایالت پختونخواه شکست خورده و نا توان عنوان میکند.

اقای ولی خان این اظهارات را امروز جمعه درست لحظه ی پس از وقوع انفجار در مسجد شعیان در شهر پشاور بیان داشته گفته است،که از دست دادن جان افراد گرانبها در انفجار پیشاور تاسف بار و مذموم است موج جدید ناآرامی ها در کل کشور از جمله در ایالت پختونخوا نگران کننده است.

دولت و دولت مردان در حمایت از شهروندان شکست خورده اند.اگر اقدامی صورت نگیرد، وضعیت بدتر خواهد شد.تروریسم و تروریست ها دین ندارند.

وی تاکید میکند،که پولیس ملی از مدت ها قبل نسبت به سازماندهی گروه های تروریستی در کشور هشدار داده بود،حتی که امروز شاهد حمله تروریستی خونین بودیم.

امروز جمعه۱۳ حوت در جریان برگزاری نماز جمعه در مسجد کوچه ریسالدار در شهر پیشاور مربوط به خیبر پختونخواه که عبادت گاه شعیان است منفجر شد.

یک مقام پولیس محلی به خبرنگاران گفته است؛دو مرد مسلح ملبس با مواد منفجره،با تیراندازی راه خود را به درون مسجد باز و سپس مواد منفجره همراه شانرا منفجر کردند.

تاکنون فرد و یا گروهی مسئولیت این حملع را به عهده نگرفته است.

احسان الله صدیقی