349716D4-5367-49F9-A2C1-C0018652D574

شخصی که قصد ترور جوبایدن رییس جمهور آمریکا را داشت بازداشت شد

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،رسانه های غربی گزارشی را منتشر کردند،که مردی متهم به تهدید بایدن،ادعا می کند که «خدا به او گفته است که سر مار را در دی سی بردارد» و رئیس جمهور «از زخم کشنده سر متحمل خواهد شد».

فردی با نام اسکات مریمن که اکنون بازداشت شده،گفته است که گویا خداوند به او دستور داده به واشنگتن برود و “سر مار را در قلب ملت قطع کند.”
دیلی میل نوشته؛که پولیس کانزاس پیشتر به سرویس آمریکا مخفی اطلاع داده بود که مریمن با آنها تماس گرفته و گفته است که برای “دیدن رئیس جمهور” راهی واشنگتن شده است.

او به مقامات پولیس گفت که در راه کاخ سفید است تا به بایدن بگوید که مردم “از دوپارچگی در کشور خسته شده اند و او باید به خدا روی آورد.”
مریمن همچنین در صفحه فیس بوک خود با استفاده از “زبان تند تهدید ” پست های زیادی منتشر کرد.

افسران سرویس مخفی آمریکا، مریمن را روز چهارشنبه در حالی که از کانزاس به مریلند در حال رانندگی بود، در پارکینگ یک رستورانت بازداشت کردند.
از نزد وی سلاح مخفی که بتواند یک شخص را ترور کند نیز بدست آمده است.

این در حالی است که اواخر سال گذشته 2021 نیز یک مرد مسلح در راه رفتن به کاخ سفید بازداشت شد، وی قصد داشت چندین فرد عالی رتبه از جمله جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را ترور کند.

دوکتور آنتونی فاوچی، مشاور ارشد پزشکی کاخ سفید، باراک اوباما و بیل کلینتون روسای جمهور سابق آمریکا و مارک زاکربرگ مدیر اجرایی متا (فیس بوک) از جمله کسانی هستند که در فهرست این مرد قرار داشتند.

وی در گفتگو با پولیس اعتراف کرد که به واشنگتن دی سی می‌رفت تا با شیاطین در کاخ سفید مبارزه کند.

وی گفته در یک خوراکه فروشی کار می‌کرد تا این که خدا وی را فراخواند.

وی به پولیس از اتهام “سوء استفاده از کودکان” تحت نظارت جو بایدن شکایت کرد.

احسان الله صدیقی