untitled-1-235

عالم گل حقانی بحیث سرپرست ریاست پاسپورت تعین شد

به گزارش آژانس خبری فرحت،بعد در حدود شش هفته پس از سقوط حکومت پیشین اداره تازه افغانستان «امارت اسلامی» سر انجام امروز دو شنبه «۲۹سنبله»رییس پاسپورت را معرفی کرد.

مولوی عالم گل حقانی بحیث سرپرست ریاست عمومی پاسپورت توسط سرپرست معینیت تعلیمات و پرسونل وزارت امور داخله و مولوی عبدالحکیم حمیدی سخنگوی این وزارت به کارمندان آن ریاست معرفی گردید.

مولوی عالم گل حقانی سرپرست ریاست عمومی پاسپورت از تعهد در راستای ارایه خدمات پاسپورت به شهروندان و پلان های کاری خویش مختصرا صحبت نموده و کارمندان را به تعهد در امورات کاری، مبارزه جدی با فساد و تامین شفافیت رهنمایی نمودند.

حافظ عبدالخالق محمدی معاون آن ریاست از امادگی و‌ تعهد پرسونل این ریاست به رییس جدیدالتقرر و رهبری وزارت امور داخله اطمینان داد.

-مولوی عالم‌ گل حقانی یک تن از شخصیت های دانشمند و با تجربه امارت اسلامی افغانستان بوده که در دور اول حاکمیت امارت اسلامی در پست هایی مانند رییس عمومی اداری وزارت هوانوردی ملکی، رییس عمومی تصدی هوتل ها، شاروال ولایت های پکتیا و پکتیکا و اخیرا منحیث رییس اداری کمیسیون تعلیم و تربیه و تحصیلات عالی امارت اسلامی ایفاء وظیفه نموده اند.

توزیع پاسپورت در مرکز و ولایات متوقف بوده در زمینه از سرگیری ان بعدا به مردم اطلاع داده می شود.

این ریاست در حدود بیش از یک ماه پیش بعد از تصرف کابل توسط طالبان بروی متقاضیان بسته شده است.

فرحت صدیقی
فرحت نیوز/کابل