FD0C5914-62CE-49DA-9DA6-91D8D78E33B6

یکتن در هرات به جرم قتل خواهرومادرش به ۳۰ سال زندان محکوم شد

به گزارش آژانس خبری فرحت،یکتن در قضیه قتل خواهر و مادر اندرش از سوی دآنگاه ابتدائیه شهری ولایت هرات در غرب افغانستان به ۳۰ سال حبس محکوم شد.

متهم مذکور به تاریخ ۰۹/۱۶/۱۳۹۹ مسمات ماه گل (مادراندرش) و ملینا (خواهر اندرش) را در داخل خانه شان واقع در کوچه خواجه رخ بند مربوط ناحیه هفتم شهرداری هرات به قتل رسانده و اجساد شان را در داخل کوچه عمومی رها نموده و فرار میکند، سپس نیروهای امنیتی داخل اقدام شده و متهم مذکور را ساعت ۵ عصر همانروز دستگیر و در پیوند به قضیه از موصوف اظهارات ابتدایی در حوزه هفتم امنیتی اخذ گردیده که به جرمش اعتراف و انگیزه قتل مادر و خواهر خود را روابط تلیفونی با افراد بیگانه وانمود میکند.

سپس موضوع محول دادستانی گردیده و موصوف در پروسه تحقیقات سارنوالی به کلی از قتل مادر و خواهرش انکار و اظهار بی خبری مینماید.

جلسه قضایی علنی متهم مذکور امروز سه شنبه(۱۹حوت)دیوان جزا دادگاه ابتدائیه شهری ولایت هرات تحت ریاست قضاوتمند عبدالطیف”متین” رئیس دیوان مذکور با حضور داشت سارنوال موظف،وکلای مدافع متهم، رسانه ها و عده ای از مردم در سالون جلسات محکمه مذکور دایر گردید.

سرانجام متهم مذکور در قضیه قتل خواهر و مادرش به مدت ۳۰ سال ( سی سال) حبس تنفیذی از سوی محکمه مذکور محکوم به مجازات گردید.
در اخیر جلسه آقای متین به متهم مذکور تفهیم نمود که حق استیناف طلبی اش در صورت عدم قناعت به حکم محکمه در میعاد معینه آن محفوظ میباشد.

سباون نیازی
فرحت نیوز/کابل