3ACD5216-499A-4869-BA77-C70CDC9C21A0

دو مخفیگاه داعش هم زمان در دو ساحه حوزه هشتم از بین برده شد

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،منابع میگوید؛که نیروهای امنیتی بالای دو ساحه که در آن افراد مسلح وابسته به داعش مخفی شده بودند در مربوطات حوزه هشتم امنیتی پولیس شناسایی و مورد حمله قرار گرفته است.

یک منبع موثق امنیتی به فرحت تاید کرد،که حوالی ساعت ۴:۳۰ دقیقه ی بعد از ظهر امروز چهار شنبه (۱۴جدی) یک مخفیگاه داعش در ساحه ی پل سفید بینی حصار و دیگر آن در ساحه ی شهدای صالحین مربوط به حوزه هشتم امنینی کابل کشف و از بین برده شده است.

بگفته ی منبع،تعدادی داعشی ها ۱۴ نفر بودند،که سه تن آن در ساحه ی شهدا و پنج تن دیگر آن در ساحه ی پل سفید در خانه های مسکونی قبل از قبل جابجا شده بودند مورد حمله نیروهای امنیتی قرار گرفته کشته شدند.

منبع اضافه می‌کند،که درگیری تا ساعت ۶:۲۵ دقیقه عصر بین نیروهای امنیتی و افراد وابسته به داعشی ادامه داشت، و هفت تن دیگر از آنان بازداشت شدند.

منبع علاوه می‌کند،که در این دو عملیات به نیروهای امنیتی و مردم محل آسیب نرسیده است.

این در حالیست،که روز یکشنبه هفته روان یک حمله کننده ی انتحاری مواد منفجره همراه اش را در در ورودی فرودگاه نظامی کابل منفجر کرد.

یک روز پس از حمله وبسایت متعلق به گروه داعش با نشر تصویر مهاجم مسولیت آنرا پزیرفت.اما تاکنون در مورد این حمله ابراز نظر نکرده است.

احسان الله صدیقی

فرحت نیوز/کابل