3ACD5216-499A-4869-BA77-C70CDC9C21A0

میزان محبوبیت بایدن به پایین ترین حد خود رسیده است

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،بر اساس نظرسنجی جدیدی که روز جمعه منتشر شد، از زمانی که گالوپ اولین نظرسنجی خود را از میزان محبوبیت رئیس جمهور در جنوری 2021 انجام داد، میزان محبوبیت بایدن به پایین ترین حد خود رسیده است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که 38 درصد از رای دهندگان با شغل بایدن به عنوان رئیس جمهور موافق هستند که نسبت به ماه گذشته 41 درصد کاهش یافته است.

در مقایسه، رئیس جمهور دوره ریاست جمهوری خود را با 57 درصد موافقت در جنوری 2021 آغاز کرد.

به تفکیک حزب، 78 درصد از دموکرات ها، 31 درصد از مستقل ها و 5 درصد از جمهوری خواهان مورد بررسی، رئیس جمهور را تشویق کردند.

این نظرسنجی حاکی از کاهش 7 درصدی محبوبیت دموکرات ها از آخرین نظرسنجی آنها در جون و کاهش 5 درصدی در میان مستقل ها است.

گالوپ همچنین میانگین محبوبیت بایدن در سه ماهه ششم را با رؤسای جمهور منتخب که به آیزنهاور رئیس جمهور پیشین بازمی‌گردد، مقایسه و اشاره کرده، که بایدن در این مرحله از ریاست جمهوری با 40 درصد کمترین میانگین محبوبیت را در بین همه آنها داشت.

کینزینگر مک کارتی را به خاطر اظهار نظر هاچینسون مورد انتقاد قرار داد: او می گوید: “من به چیزی اعتماد ندارم”
آخرین قربانی او والده که در تیراندازی مجروح شد از بیمارستان سن آنتونیو مرخص شد

د ها نوشته؛روسای جمهور سابق ترامپ و کارتر با 42 درصد کمترین میانگین محبوبیت بعدی را در سه ماهه ششم داشتند، در حالی که جورج دبلیو بوش رئیس جمهور سابق آمریکا با 75 درصد بالاترین میانگین را در آن مقطع داشت.

این نظرسنجی خبر بدتری برای رئیس‌جمهور است که همچنان در میزان محبوبیت پایینی فرو رفته است و یکی از چندین چالش سیاسی پیش روی دموکرات‌ها در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر است.

نظرسنجی گالوپ بین 5 تا 26 جولای با 1013 بزرگسال انجام شده و حاشیه خطا به اضافه یا منهای 4 درصد در سطح اطمینان 95 درصد است.

سید بصیر بهاور

فرحت نیوز