3ACD5216-499A-4869-BA77-C70CDC9C21A0

رییس جمهور امارات،نشان درجه یک زاید دوم را به سفیر بلغارستان اعطا کرد

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،رئیس جمهور اعلیحضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان در پایان دوره تصدی خود به عنوان سفیر در این کشور نشان درجه یک زاید دوم را به بوگدان کولاروف سفیر جمهوری بلغارستان در امارات اعطا کرد.

ریم بنت ابراهیم الهاشمی، وزیر دولت در امور همکاری های بین المللی، به منظور ارج نهادن به نقش وی در تقویت همکاری های دوجانبه، این جایزه را در جریان پذیرایی از کولاروف در وزارت امور خارجه و همکاری های بین المللی اعطا نمود.

Reem-Bulgarienvoy

الهاشمی همچنین از تلاش های کولاروف تشکر کرد و برای وی در تلاش های آینده آرزوی موفقیت کرد.

کولاروف به نوبه خود بر افتخار خود در این جایزه که نشان دهنده عمق دوستی و همکاری دوجانبه بین امارات و بلغارستان است، تأکید کرد.

وی همچنین به آرزوی همیشگی کشورش برای همکاری نزدیک برای خدمت به منافع دو کشور و مردم اشاره کرد.

کولاروف سپس قدردانی عمیق خود را از رئیس جمهور شیخ محمد بن زاید، ستایش رهبری وی و اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر و حاکم دبی ابراز کرد.

کولاروف در پایان از همکاری همه نهادهای دولتی امارات متحده عربی که به موفقیت ماموریت وی در تقویت روابط بین دو کشور کمک کرد، تشکر کرد.

ریم بنت آل هاشمی، نماینده بلغارستان، نشان زاید دوم را به آندریاس لیبمان در ابوظبی اعطا کرد.

شیخ محمد بن زاید همچنین به آندریاس لیبمان، سفیر جمهوری اتریش در امارات، نشان درجه یک زاید دوم را به پاس قدردانی از زحمات وی در طول مدت تصدی خود در این کشور که به توسعه روابط دوجانبه در بسیاری از کشورها کمک کرد، اعطا کرد.

الهاشمی در جلسه ای که در وزارت امور خارجه و همکاری های بین المللی در ابوظبی برگزار شد، این جایزه را به لیبمان اعطا کرد.

Reem-Bulgariaenvoy

آل هاشمی برای سفیر در کار خود آرزوی موفقیت کرد و از نقش وی در تحکیم روابط متمایز بین امارات و اتریش در همه زمینه ها قدردانی کرد.

به نوبه خود، آندریاس لیبمان از شیخ محمد بن زاید قدردانی کرد و رهبری وی و اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر امارات و حاکم دبی را تحسین کرد و بر دستاوردهای امارات در گذشته تاکید کرد.

لیبمان در پایان از همکاری همه نهادهای دولتی در کشور که به موفقیت ماموریت وی در تقویت روابط بین دو کشور کمک کرد، تشکر کرد.

فوزیه صدیقی

فرحت نیوز