3ACD5216-499A-4869-BA77-C70CDC9C21A0

مقامات حکومت های پیشین افغان با آسیب دیده گان زمین لرزه در جنوب شرقی افغانستان غمشریکی کرد

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،جبهه مقاومت ملی تحت رهبری احمد مسعود،محمد اشرف غنی،رییس جمهور فراری افغانستان،حامدکرزی رییس جمهور بازنشسته ی افغانستان،دوکتور عبدالله عبدالله رییس پیشین شورای عالی مصالحه ی ملی به قربانیان زمین لرزه ی شب گذشته غم شریکی کردند.

احمد مسعود با خانواده های قربانیان زمین لرزه در ولایات خوست و پکتیکا ابراز همدردی کرده و از سازمان های خیریه جهانی بمنظور رسیده گی به قربانیان و آسیب دیده گان ناشی از این مصیبت درخواست کمک کرده است.

همینطور محمد اشرف غنی،به قربانیان زمین لرزه در خوست و پکتیکا ابراز تسلیت گفته از نهاد های خیریه ی ملی و بین المللی خواستار کمک به آسیب دیده گان این زمین لرزه شده است.

رییس جمهور غنی،با تاکید از موسسات خیریه خواسته است،تا در این شرایط سخت دست مردم افغانستان را بگیرند،وظیفه ی دینی و فرهنگ اجتماعی شانرا ادا نماید.

در همین حال حامدکرزی،نیز با ابراز تسلیت با خانواده های کشته شده گان و‌زخمی های ناشی از زمین لرزه ی شب گذشته در دو ولایت جنوب شرقی افغانستان از نهاد های خیریه ملی و بین المللی خواستار کمک به آسیب دیده گان شده است.

دوکتور عبدالله عبدالله همچنان با ابراز تسلیت از نهادهای خیریه و تجاران ملی خواستار کمک به خانواده های قربانتان در ولایت های خوست و پکتیکا شده است.

شب گذشته،زمین لرزه ی شدید خونبار و ویرانگر بخش های از جنوب شرقی افغانستان را شدیدا تکان داد و بیشترین تلفات و خسارات را به شهروندان ولایت های خوست و پکتیکا وارد‌ کرده است.

نوت:

آژانس خبری بین المللی فرحت،یک ارگان نشراتی مستقل بوده،با هیچ جریان سیاسی و غیر سیاسی بسته گی نداشته و ندارد.

فرحت نیوز در نشرات خود تلاش میکند،که توازن خبری را مد نظر داشته باشد.

فوزیه صدیقی

فرحت نیوز