3ACD5216-499A-4869-BA77-C70CDC9C21A0

یک موتر نوع کرولا در ساحه ی خواجه بغرا در کابل منفجر شد

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،حوالی ساعت ۰۶:۳۰ دقیقه عصر امروز یکشنبه یک واسطه نوع کرولا در مربوطات حوزه ۱۵ امنیتی پولیس کابل منفجر شده است.

یک گواه رویداد در پیامی به فرحت میگوید:که انفجار خیلی شدید بود،حتی که شیشه های منازل مسکونی نزدیک به محل انفجار شکسته و همه را شکوکه کرده است.

بگفته ی این منبع،انفجار دقیق در عقب مسجد سفید واقع در گولایی خواجه بغرا به وقوع پیوسته است.

در عین زمان،در رسانه های اجتماعی گزارشاتی منتشر شده که در پی وقوع انفجار در ساحه خواجه بغرا شهر کابل، چهارتن کشته شده‌ و عزیزالحق‌ ندا، یک مسوول امنیتی طالبان زخم برداشته است.

اما،خالد زدران سخنگوی فرماندهی پولیس کابل به فرحت با تاید وقوع انفجار گفت:یک موتر تیز رفتار مملو از مواد منفجره در ساحه ی خواجه بغرا منفجره شده است.

بگفته ی این منبع معتبر امنیتی طالبان در کابل،این موتر‌نوع کرولا بوده مواد منفجره را منتقل می‌کردند،که دو سر نشین داشته و آنان کشته شده است.

او ناکید میکند،در نتیجه انفجار بجز دو سر نشین موتر مورد هدف به کس دیگر آسیب نرسیده،تیم تحقیقاتی به ساحه ی وقوع انفجار فرستاده شده است.

این درحالیست،که روز گذشته مهاجمان مسلح با استفاده از سلاح و تجهیزات نظامی در مربوطات حوزه دوم امنیتی کابل بالای درمسال اهل هنود حمله کردند.

تاکنون مشخص نشده است،که این موتر مملو از مواد منفجره از سوی کدام گروهی و به چی هدفی در حرکت بوده است.

احسان الله صدیقی

فرحت نیوز