3ACD5216-499A-4869-BA77-C70CDC9C21A0

امان محمد هگاب مصری عنوان قوی ترین زن عرب را به دست آورد

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،امان محمد هگاب مصری که عنوان قوی ترین زن عرب را به دست آورد، تایید کرد که برای شرکت در مسابقات قهرمانی قوی ترین زنان جهان که اکتبر آینده در ایالات متحده آمریکا برگزار می شود، آماده می شود.

هگاب به عنوان معلم متوسطه کار می کند و دو پسر دارد و از ۲۲ سالگی ورزش را آغاز کرد. او گفت که می خواهد الهام بخش دیگر زنان جامعه باشد.

هگاب افزود که به تمرینات فشرده ادامه می دهد و به گفته رسانه های محلی با دنبال کردن یک برنامه تمرینی به دسته های مختلف، تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی قوی ترین زن جهان انجام می دهد.

هگاب با اشاره به اینکه وزنه های ۵۰ تا ۸۵ کیلوگرامی را بلند کرده است، خاطرنشان کرد: روشی وجود دارد و تمرینات نیاز به تمرین و تمرکز ویژه دارد.

از سوی دیگر، قدرتمندترین زن عرب تأیید کرد که خوشحال است از اینکه چند مرد و زن مشهور هستند که پست هایی را در صفحات شبکه های اجتماعی منتشر می کنند و می خواهند او را به چالش بکشند.اما توانایی به چالش کشیدن را ندارند. ”

امان هگاب در سالون ورزشی خود در اسکندریه وزنه می زند.

قابل ذکر است که هگاب در مسابقات زیادی شرکت کرد و مدال های زیادی از جمله مدال طلایی مسابقات قهرمانی عرب برای بازی های فولکلور در لبنان را به دست آورد.

هگاب اظهار داشت که در گذشته از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده است، با وجود آن که چندین مقام قهرمانی محلی از جمله قهرمانی کیک بوکسینگ مصر سفلی را کسب کرده است.

او تاکید می کند که در حال حاضر برای شرکت در مسابقات جهانی، برای کسب عنوان قوی ترین زن جهان و بالا بردن نام مصر در مجامع ورزشی بین المللی آماده می شود.

او گفت؛که انجام این نوع ورزش تأثیری در زندگی خانوادگی او نداشته است.

هگاب گفت: «تمرین ورزش برای هر زن بسیار مهم است.

من زندگی شخصی ام را با خانواده ام می گذرانم، دو پسر دارم که در حال تحصیل هستند، علاوه بر آن در اداره آموزش اسکندریه به عنوان معلم کار می کنم.

“بنابراین ورزش به سازماندهی زمان کمک می کند و این چیزی است که من به آن توجه می کنم.”

هگاب گفت:که او تعدادی از افراد مصمم را تربیت می کند زیرا آنها خاص هستند.

او مدعی است که با طرح بازپروری به آموزش تعدادی از معتادان متجاهر نیز کمک کرده است.

او گفت که ورزش دلیلی برای بهبودی کامل آنهاست.

‌فرحنوش رحیمی

فرحت نیوز