2F1E0EE4-CC0D-44E8-B87A-DC7DECC21402

شهرداری:ایجاد سهولت و عرضه ی خدمات به باز دید کننده گان باغ وحش تاکید می‌کنند

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،شهرداری کابل در یک اقدام تازه بر ایجاد سهولت در تفریحگاه باغ وحش کابل و ایجاد سهولت و عرضه ی خدمات به باز دید کننده گان تاکید می‌کنند.

مولوی حبیب الرحمن منصور معین امور اجتماعی و کلتوری شهر داری کابل فعالیت های مسوولان تفریحگاه باغ وحش کابل را جهت ایجاد سهولت و عرضه خدمات به تماشاچیان این باغ را مثبت ارزیابی کرد.

باغ وحش کابل وی تاکید بر اینکه برای شهروندان در باغ وحش سهولت بیشتر ایجاد شود؛ مسوولان را بر سعی و تلاش صادقانه و برخورد نیک اجتماعی با بازدید کننده گان تشویق کرد.

وی افزود که در قسمت فرهنگ تفریح در باغ وحش کابل و خدمات اجتماعی و فرهنگی کار بیشتر صورت گیرد.

اخلاق با مراجعین، فراهم سازی فضای مصوون و بهتر اجتماعی و رعایت جدی رهنمودهای دین مقدس اسلام در باغ وحش کابل مد نظر گرفته شود.

معلومات عمومی.!

باغ وحش کابل در سال 1346 خورشیدی برابر با 1967 میلادی توسط خانواده «ظاهرشاه» تأسیس شد و سردار نادر پسر ظاهر شاه به عنوان رییس افتخاری این باغ وحش تعیین شد. این باغ وحش روزگاری بزرگترین باغ وحش در سطح قاره آسیا بود.

این باغ وحش میان دو کوه شیر دروازه و کوه آسمایی شهر کابل موقعیت دارد که چوک (چهارراهی) تاریخی دهمزنگ در شمال و منار علم و جهل در حاشیه جنوبی آن قرار دارد.