D41560FB-0007-495A-9F52-81928BD83F2D

رییس ارتش پاکستان: دقت باعث افزایش توانایی ضربه زدن به دشمن می شود

به گزارش آژانس خبری بین‌ المللی فرحت،فرمانده ارتش پاکستان گفته است،که نیروهای دشمن با اطلاعات نادرست و تبلیغاتی می توانند به وحدت ملی آسیب بزنند.
ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش در مراسم افتتاحیه توپخانه جدید در لاهور شرکت کرد و همچنین با آموزگاران و دانش آموزان در لاهور نیز دیدار کرد.
غیرمعمول نیست که یک دشمن قدرتمند به سه گروه قومی که نقطه مشترکی ندارند، اطلاعات نادرست معرفی کند و در صورت لزوم، تفاوت های مشترک در اعمال مذهبی را تشخیص دهد.
به گزارش ISPR، ژنرال قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش از لاهور بازدید کرد و در مراسم افتتاح توپخانه SH15 در سپاه توپخانه شرکت کرد.

ژنرال قمر جاوید باجوا، رئیس ستاد ارتش، زمانی که میدان نبرد شیلی آخرین نمونه از یک سیستم نظامی مطمئن است که به عنوان جدیدترین اسلحه برای ورود به میدان نبرد اعلام شده است، در مقطع حساسی قرار ندارد.

دقت باعث افزایش توانایی ضربه زدن به دشمن می شود که قطعاً آمادگی عملیاتی ارتش پاکستان را افزایش می دهد.
رهبران آینده پاکستان نمی توانند گام های عملی بردارند.

جنرال قمر جاوید گفت:که پاکستان نیازی به بسیج و توانمندسازی جوانان تحت حمایت دولت نمی بیند، بلکه باید با منابع انسانی و فنی به پیش برود.

ژنرال قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش تاکید کرد که نیروهای دشمن می‌توانند از طریق اطلاعات نادرست و تبلیغات به وحدت ملی آسیب برسانند، که باید شناسایی شود و پاسخی مشترک اتخاذ شود تا بتوان به طور جمعی با آن مقابله کرد.

این مقام ارشد دفاعی پاکستان از دشمن مشخص نام نبرده،اما چند روز پیش هند یک موشک بالای خاک پاکستان پرتاب کرد،که شلیک آن از سوی مقامات هندی اشتباهی تلفی شده است.

احسان الله صدیقی

فرحت نیوز