349716D4-5367-49F9-A2C1-C0018652D574

رییس پیشین ترافیک کابل،بعد از بازرسی منزل اش توسط طالبان سکته کرد

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،یک جنرال باز نشسته ی وزارت امور داخله افغانستان بعد از بی احترامی نیروهای امارت اسلامی به لباس های نظامی اش سکته کرده دار فانی را وداع گفت.

یکی از وابسته گان تورن جنرال نظام الدین دادخواه رییس پیشین ترافیک کابل به فرحت نیوز تاید میکند،که آقای داد خواه بعد از ظهر امروز بعد از اینکه خانه اش از سوی نیروهای امینی تلاشی شد سکته قلبی کرد.

منبع می افزاید،که طالبان وارد منزل آقای داد خواه شده و لباس های نظامی و جوایز نظامی اش را گرفتند و با آن بی حرمتی کردند،آقای داد خواه بی احترامی به لباس هایش را دیده نتوانست چشمانش را بر همیشه بست و دار فانی را وداع گفت.

منبع علاوه میکند،که نیروهای بازرسی لباس های اقای داد خواه را که از اوایل دوره تحصیلی نظامی اش بود به بسیار وضعیت بد در پشت رنجر انداخته و پسرش را نیز لت و کوب کرده است.

جنرال نظام الدین دادخواه ۶۴ سال عمر داشت و ۴۰ سال در مسلک ترافیک ایفای وظیفه کرده بود.

این در حالیست که روز شنبه ذبیح الله ‏مجاهد سخنگوی کل حکومت سر پرست افغانستان در یک نشست خبری گفت؛از چند روز بدینسو عملیات تصفیه‌ وب در کابل راه اندازی شده که در این مدت یک مقدار اسلحه، مواد انفجاری، موترهای زره، چندین رنجر و موترهای دولتی بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

‏مجاهد می‌گوید که در جریان عملیات تصفیوی در کنار نیروهای امنیتی، وکیل گذر و ملام امام مسجد محل هم حضور دارند. به گفته او، اگر کسانی بی‌حضور وکیل گذر و ملا امام مسجد قصد بازرسی خانه کسی را بکند، به آنان نباید اجازه بازرسی داده شود چون مربوط امارت اسلامی نیستند.

احسان الله صدیقی