3ACD5216-499A-4869-BA77-C70CDC9C21A0

مشاور وزیر خارجه ی مالیزیا با امیرخان متقی دیدار کرد

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت،مشاور وزیر خارجه ی مالیزیا میگوید:قرار است اولین کمک های مردم این کشور در «۲۳ فبروری»به کابل برسد وبرای هماهنگی کمک ها وبهبود بخشیدن وهمکاری های اقتصادی یک بخش این کشور در کابل بازگشایی شود.

وزیرخارجه ی حکومت سر پرست افغانستان باداتو حاجی احمد اعظم عبدالرحمن مشاور خاص وزارت خارجه ی مالیزیا برای افغانستان در کابل دیدار کرد.

آقای داتو حاجی احمد اعظم عبدالرحمن یاد کرد که اولین کمک های مردم مالیزیا در ۲۳ فبروری در یک پرواز به کابل برسد وبرای هماهنگی ها کمک ها وبهبود بخشیدن وهمکاری اقتصادی قرار است یک دفتر شان را به کابل بازگشایی کنند.

سیف الدین عبدالله از معدود وزرای خارجه کشورهای سازمان همکاری اسلامی بود که با امیر خان متقی، وزیر خارجه طالبان در حاشیه نشست اخیر سازمان همکاری اسلامی در اسلام آباد دیدار کرد.

عبدالله، وزیر امور خارجه مالیزیا، مبنی بر این‌که ممکن است کشورش بر اساس شناختی که از گروه طالبان دارد، در مورد به رسمیت‌شناسی حکومت این گروه اقدام کند.

احمد اعظم عبدالرحمن دومین مقام سیاسی مالیزی است که پس از وزیر خارجه ی آن کشور با آقای امیرخان متقی همتای افغانش با وی ملاقات میکند.

احسان الله صدیقی