73E0AE95-72F8-4F48-B371-D3AA8402D93E

مولوی عبدالکبیر: جوانان توجه می کند. کادرهای ما نباید از کشور بروند

به گزارش آژانس خبری بین المللی فرحت، مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء حکومت سرپرست افغانستان میگوید:امارت اسلامی به شمول جوانان، خانه همه مردم افغانستان است و برای تداوم نظام اسلامی باید به گونه مشترک کار کنیم.

این مقام ارشد امارت اسلامی،امروز در یک نشست با اعضای اتحادیه جوانان افغانستان در مورد مشکلات و چالش های پیش آمده فرا راه جوانان،امارت اسلامی را خانه مشترک جوانان و مردم خوانده است.
این کتله ی از جوانان ، پیشنهادات خود را در خصوص جلوگیری از رفتن کادرهای جوان به خارج و توجه در زمینه‌های تحصیل و اشتغال آنان و همچنان همکاری و هماهنگی بهتر با جوانان، مطرح کردند.

مولوی عبدالکبیر گفت: امارت اسلامی در زمینه ایجاد فضای امن و حل مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات مردم به ویژه جوانان توجه می کند. کادرهای ما نباید از کشور بروند، شرایط زندگی باعزت در اینجا برای شان فراهم می‌شود.
وی افزود،ضمن ایجاد زمینه خوب برای تعلیم دختران در چوکات شریعت اسلامی، از ظرفیت های جوانان برای خدمت به وطن و مردم استفاده صورت خواهد گرفت.

این مقام بلند پایه حکومتی در حالی از جوانان میخواهد،وطن را ترک نکنند؛که اکثرا جوانان کار کشته و تحصیل یافته بعد به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان کشور را ترک و به کشورهای مختلف آواره شدند.

احسان الله صدیقی