F02D08FE-9067-4BCC-B462-95B85A652726

کار عملی بندبرق سنگلاخ در میدان وردک بزودی آغاز میشود

به گزارش آژانس خبری فرحت،منابع در ریاست انکشاف ملی ولایت میدان وردگ میگوید:کار عملی بند برق سنگلاخ در ولسوالی جلریز این ولایت بزودی آغاز میشود.

رهبری شرکت انکشاف ملی امروز سه شنبه (۳۰ اسد) از ساحه ی تحت سروی بند برق سنگلاخ ولسوالی جلریز ولایت میدان وردگ سفر نموده و از ساحه که درآن بند برق احداث می گردد بازدید نمودند.

عبدالرحمن عطاش رییس عمومی شرکت انکشاف ملی و مسؤل مؤسسات امارت اسلامی ولایت میدان وردک،این بند را برای پایتخت کشور (کابل)  پروژه حیاتی و از نظر موقعیت ستراتیژیک یاد نموده تاکید داشتند که سروی این بند هرچه عاجل تکمیل و کار عملی آن به زودی آغاز گردد.

باشندگان محل نیز از هیات رهبری شرکت انکشاف ملی سپاسگزاری نموده وعده سپردند که در تطبیق این پروژه از هیچ نوع همکاری دریغ نخواهند کرد.

این درحالیست که چندین بند خورد و بزرگ از سوی شرکت انکشاف ملی درحال ساخت و ساز است که با تکمیل شدن آن در عرصه انرژی و آبیاری سهولت های چشم گیر رونما خواهد شد.

این پروژه بعد از سقوط حکومت جمهوری در افغانستان اولین پروژه زیربنایی است که از سوی مقامات حکومت جدید(اسلامی) در ولایت میدان وردک سروی و از کار عملی آن خبر میدهد.

 

ذبیح الله حبیبی

فرحت نیوز/وردک