0A311BBE-D094-4BEB-AFA8-15E7F34935D4

درتیراندازی نیروهای ارتش در لوگر یک ملکی جان باخت

به گزارش آژانس خبری فرحت،باشنده گان مرکز لوگر می گویند،یک مرد ۳۵ ساله غریبکارهنگامی که از محل کار به سوی خانه درحرکت بود از سوی نیروهای ارتش ملی در ساحه روستای الیاس خان مربوط به مرکز این ولایت با ضرب گلوله کشته است.

اما مقامات محلی لوگر این موضوع را رد می کنند ومی گویند که این مرد در درگیری بین طالبان ونیروهای امنیتی عصر روز چهارشنبه جان باخته است.

دراین حال شماری این باشنده گان ساحه الیاس خان و نزدیکان مقتول که به روز پنجشنبه جسد این مرد را بطور اعتراض آمیز در مقابل درمقام ولایت آورده بودند می گویند، وضعیت امنیتی دراین ساحه دشوار شده وهمواره از پاسگاه های چهار اطراف این روستا متضرر می شوند وقربانی می دهند.

احمد گل واحمد شاه دو تن ازنزدیکان فرد کشته شده از مسولان محلی می خواهند هرچه عاجل به داد خانواده این مظلوم رسیدگی صورت گیرد،افراد دخیل به این رویداد را باز داشت وبه پنجه قانون بسپارند و درضمن از هردو طرف درگیر جنگ نیز خواستند که به جان افراد ملکی توجه نمایند.

عبدالقیوم “رحیمی” والی لوگر رویداد را تایید کرده می گوید، که این مرد در درگیری بین طالبان ونیروهای امنیتی جان باخته قصد از سوی نیروهای امنیتی کشته نشده است.

رحیمی در راستای تامین امنیت و برداشتن پاسگاه های نیروهای امنیتی ودفاعی از اطراف خانه های مسکونی به مردم این ولایت اطمینان می دهد ومی گوید، که روی این موضوع بطورجدی غور خواهد شد.

زبیرعباسی
فرحت نیوز/لوگر