AAAC666E-5159-48A1-A76E-FFDD1FDBF819

امنیت ملی کندزیک‌جوان را از چنگ اختطافگران آزاد کرد

به گزارش محلی آژانس خبری فرحت،منابع امنیتی ولایت کندز در شمالشرق افغانستان از رهایی یک جوان اختلاف شده از‌ دست اختطافچیان در حومه های این شهرخبر داده است.

امنیت ملی ولایت کندز،امروز جمعه (۸عفرب) با نشر اعلامیه ی گفته است،منسوبین این ریاست طی عملیات ویژه اسامی اکرام الله فرزند امان الله باشنده اصلی و فعلی ولسوالی امام صاحب ولایت کندز را که مدت سه ماه قبل از سوی افراد ناشناس اختطاف گردیده بود آزاد ساختند.

 

اکرام الله نام که مدت سه ماه در قید و اسارت گروه های مافیای اختطافگران بوده از شکنجه های مختلف قصه نموده و حکایت تلخ دارد که میتوان به درست آثار آنرا در بدن اکرام الله مشاهد کرد.
اکرام الله که اکنون از شدت زخمای شکنجه اختطافچیان در بیمارستان حوزوی کندز تحت تداوی قرار دارد خوشحال است که دوباره به آغوش گرم خانواده اش بازگشته است.

امان الله پدر اکرام الله در حالیکه اشک خوشی از چشمانش جاری است از زحمات نیروهای امنیتی بخصوص منسوبین ریاست امنیت ملی ابراز تشکری نموده تاکید می نماید که باید عاملین قضیه به جزای اعمال شان رسانیده شوند.

همچنان منسوبین ریاست امنیت ملی کندز خود شانرا مکلف به تامین امینت شهروندان دانسته و از مردم میخواهد با نیرو های امنیتی و استخباراتی خویش همکار باشند.

اصلیه احمدزی

فرحت نیوز/شمال