65C4B372-6879-4638-99A6-3C0D1C9ECED7

یکی از مجرمین سازمان یافته با یک همکارش در کابل کشته شد

به گزارش آژانس خبری فرحت،منابع امنیتی در فرماندهی پولیس کابل از کشته شدن یکی از مجرمین سازمان یافته در شهر کابل خبر داده است.

فردوس فرامرز سخنگوی فرماندهی پولیس کابل امروز شنبه (۳۰فوس) گفته است،خالد مشهور به خالد دندان یکی از مجرمین سازمانیافته و سرباند یک شبکه جرمی با یک تن از همکارانش بنام یوسف خنجر حین سرقت یک عراده واسطه نوع فرونر توسط پولیس کابل کشته شد.

آقای فرامرز می افزاید،خالد همراه با اعضای باند آن حین سرقت یک عراده واسطه شخصی نوع فرونر از ساحه خیرخانه در مربوطات حوزه ۱۱ امنیتی پولیس شهر کابل بعد از اینکه مورد تعقیب پولیس قرار می گیرند، بالای پولیس فیر می کنند که در نتیجه یک تن از منسوبین پولیس زخم برداشته،و دو تن هر یک خالد مشهور به خالد دندان سرباند شبکه و یوسف از اعضای این گروپ کشته و دو تن دیگر آنها در حالت زخمی بازداشت گردیده اند.

این منبع امنیتی اضافه میکند که این شبکه جرمی در نواحی مختلف شهر کابل دست به سرقت های مسلحانه، چپاولگری، اختطاف و رهزنی می زدند.

این درحالیست که روزگذشته پولیس کابل از دستگیری یک سرگروپ پنج نفری سارق مسلح که در بخش های مختلف شهر کابل بخصوص در مربوطات ولسوالی ده سبز کابل دست به سرقت های مسلحانه می زدند را شناسایی وبازداشت کردند.

سعدیه صدیقی
فرحت نیوز/کابل