4A588A8D-681B-4412-859F-172682509715

فرمانده جدید ولایت بغلان امروز به کارش آغاز کرد

مل پاسوال ویس احمد “صمیمی” بحیث فرمانده ولایت بغلان تقرر حاصل نموده و به منسوبین این فرماندهی معرفی گردید .

پاسوال عبدالفتاح “فروغ” رئیس ارکان معینیت ارشد امنیتی وزارت امور داخله که امروز سه شنبه (۲۳ میزان) به منظور معرفی فرمانده جدید پولیس ولایت بغلان به این ولایت سفر نموده بود تغیر و تبدیلی را در نظام عسکری یک اصل دانسته افزود حسب لزوم دید دولت افغانستان و وزارت امور داخله این کشور تغیری جدید به منطور بهبود امورات و وضعیت اساس کشور تعینات فعلی صورت گرفته است .

او همچنان از کارکرد سمونوال نیازمحمد “نیازمند” فرمانده اسبق پولیس ولایت بغلان به دیده قدر یاد آوری نموده افزود آقای نیازمند در شرایط ذیق و بسا ناگوار وارد بغلان گردید و این سمت را با تلاش وعرق ریزی به حسن نیت به پیش برد .

رئیس ارکان معینیت ارشد امنیتی وزارت امور داخله فرمانده جدید ولایت بغلان را شخص توانمند و با نیرو دانسته در شرایط کنونی وی رااثر گذار در تامین امنیت این ولایت عنوان نمود .

مل پاسوال ویس احمد “صمیمی” فرمانده جدید امنیه ولایت بغلان که در میان مردم در تالار مقام ولایت بغلان و مقر فرماندهی در محضر منسوبین فرماندهی پولیس ولایت بغلان صحبت مینمود وعده سپرد تا داشتن یک قطره خون در بدن از وجب وجب خاک کشور بخصوص بغلان زمین دریغ نخواهم ورزید .

آقای “صمیمی” قبلآ در ولایت میدان وردک بصفت فرمانده ایفای وظیفه نموده است .

و اهداف عمده اش را خدمت به مردم، کشور، پاسداری و پاسبانی از ارزش های ملی عنوان نمود.

اصیلااحمدزی
فرحت نیوز/شمال