6AC8C677-FBD5-4CA6-A30A-39F626AE5DA0

پولیس فاریاب از دریافت جسد یک خانم در شهر میمنه خبر میدهد

به گزارش آژانس خبری فرحت:منابع محلی در ولایت شمالشرقی افغانستان(فاریاب) امروز یکشنبه(۳۱سنبله) از دریافت جسد یک خانم در مربوطات شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب خبر می‌دهند.

یک منبع امنیتی در فاریاب میگوید،جسد یک خانم در یک خریطه بزرگ از نزدیک دریا در مربوطات حوزه چهارم شهرمیمنه دریافت گردیده است.

منابع امنیتی از قول شاهدان عینی میگوید یکه عراده موتر تیز رفتار شامگاه روز گذشته یک خریطه بزرگ نارنجی را در عقب مسجد حضرت بلال که در نزدیک دریا موقعیت دارد انداخته وخودشان فرار نمودند.

تصاویریکه به آژانس خبری فرحت رسیده نشان میدهد که این خانم توسط ریسمان نخی حلق آویز وبعدا با خریطه بزرگ پلاستیکی پوشانیده شده است.

منابع امنیتی می افزاید بعد از اطلاع باشنده گان محل جسد این خانم که هنوز حویت آن مشخص نیست توسط پولیس به سردخانه بیمارستان ملکی اتاترک در شهر میمنه منتقل گردیده است.

این درحالیست که روز گذشته یک مردم میان سال نیز در مربوطات حوزه چهار شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب به شکل مرموزی به قتل رسیده بود.

هر چند مسوولان امنیتی و دفاع از حقوق زنان در فاریاب، فقر، بیسوادی، بیکاری و غیره را از جملهء عوامل افزایش خشونت علیه زنان عنوان می کنند، اما حوادث اخیر که منجر به قتل شماری از زنان در فاریاب شده، علت و انگیزه آنها تا هنوز روشن نشده است.

اصیلااحمدزی
فرحت نیوز/شمال