C3F3EC3A-BCCA-4DD7-8361-4B326BFE4517

طراحان ۲۹ حمله انتحاری افراد داعش در کابل بازداشت شد

به گزارش آژانس خبری فرحت:ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان از دستگیری خطرناک‌ترین شبکه سه نفری اعضای برجسته گروه داعش درشهر کابل خبر میدهد.

خبرنامه که امروز پنجشنبه (۲۱سنبله) ازسوی ریاست عمومی امنیت ملی این کشور‌منتشر گردیده آمده است که نیروهای امنیت ملی سه تن از اعضای خطرناک گروه داعش را که در شهر‌کابل فعالیت داشتند بازداشت کرده است.

خبرنامه می افزاید،این شبکه یکی ازخطرناکترین شبکه های گروه تروریستی داعش در شهر کابل بود که در 29 حمله خونین شهر کابل سهم فعال داشتند که از جمله بازداشت شده گان محمد شریف به نام های مستعار (اجمل، ناصر و جعفر) در همکاری با عبدالواحد 29 حمله انتحاری و تروریستی را در شهر کابل سازماندهی و عملی نموده اند.

خبرنامه علاوه میکند،فرد سوم این شبکه بنام صابر خان ابتدا به گروه تروریستی داعش جذب و متعاقباً به دستور آن گروه دوکان لوازم نظامی را در بازار بوش ایجاد تا از این طریق برای افرادی که حملات انتحاری را در شهر کابل انجام میدهند دریشی و تجهیزات نظامی را آماده و در اختیار شان قرار داده و همچنان درنگهداشت و انتقال افراد انتحاری گروه داعش از ننگرهار به کابل و برعکس آن افرادی که تازه به گروه داعش جذب میشدند به ننگرهار سهم فعال داشته اند.