62BCA9A0-0099-4683-A200-F03C78808E47

درحمله هوایی حمایت قاطع در لوگر ۵ فرد ملکی کشته وزخمی شدند

به گزارش آژانس خبری فرحت،شب گذشته هواپیماهای نیروهای حمایت قاطع در مربوطات ولایت لوگر بالای خانه های مسکونی بمباردمان کردند.
حسیب الله ستانکزی رییس شورای ولایتی لوگر امروز یکشنبه (۳سنبله)مدعی شده که نیروهای حمایت قاطع نیمه های شب گذشته بالای خانه های مسکونی درقریه بابوس مربوط به مرکز این ولایت بمباردمان کرده که در نتیجه آن بشمول زنان وکودکان ۵ تن کشته وزخمی شدند.
از سوی هم یکی از شاهدان عینی در محل رویداد که از گرفتن اسمش خود داری می کند می گوید،تقریبا ۱۱:۴۰ دقیقه شب بود که طیاره ها بالای خانه های مردم گشت وگذار می‌کرد دراین حال یک صدای دلخراش بگوش ما رسید با صد حراس از اتاق بیرون شدیم دیدیم که ازین طیاره ها بالای خانه های مسکونی بم انداخته است.صبح شد زمانیکه رفتیم به محل دیدیم که این بمباردمان جان یک مرد را گرفته دو زن و دو کودک را زخمی کرده است.
خواستیم نظرمقامات حکومتی لوگر‌را در این مورد داشته باشیم متاسفانه دیدار لونگ سخنگوی والی لوگر از پاسخ در این خصوص خود داری کرد.
این درحالیست که نیروهای حمایت قاطع در ماه گذشته نیز به بهانه اینکه طالبان را در ولسوالی بره کی برک این ولایت هدف قرار داده است اما بالای خانه های مسکونی بمبارد کرده بودند که با واکنش اعضای شورای ولایتی روبرو شده بود وبه گفته انان نتیجه آن ۹ غیر نظامی کشته شده اند.

زبیرعباسی
فرحت نیوز لوگر