C6B5AF1C-D205-4B59-B5C9-DB9F726F0341

تاکید طالبان بر مبارزه نظامی با نیروهای امنیتی افغان

به گزارش آژانس خبری فرحت،طالبان مسلح امروز دوشنبه (۲۸ اسد) روز استقلال افغانستان را به مردم اینکشور تبریک وبر ادامه جنگ با حکومت افغانستان و امریکایی هاتاکید کرده است.
خبرنامه که ازسوی دفتر‌مطبوعاتی اینگروه جنگجوی منتشر شده آمده است،مجاهدین اگر در قرن های نوزدهم و بیستم میلادی بر ضد استعمار انگلیس و شوروی سابق جهاد کردند و درین راستا قربانی های زیادی دادند، اکنون امارت اسلامی نیز سنگرهای جهاد بر ضد امریکایی ها و ائتلافیان اشغالگر را در قرن بست و یک میلادی داغ نگه داشته است و قیام سرتاسری ملی را رهبری می نماید.
نظر خبرنگار،این درحالیست که طالبان مسلح دریک دهه اخیر با حملات انتحاری وانفجاری تحت عنوان اینکه با دولت افغانستان می جنگد بیشتر نهادهای عام المنفعه،مکاتب،مساجد واکثرا جاهای که غیرنظامیان وملکی ها بیشتر زیست میکنند از سوی جنگجویان طالب مورد حملات قرار‌گرفته و بیش‌ترین تلفات را شهروندان افغانستان متقبل شده است.

طالبان:به اشغالگران کنونی می گوییم که شما تقریبا دو دهه زور خود را آزمودید، حربه های گوناگون را بکار بردید، ویرانی خانه ها، فصل ها و مراکز اجتماعی و پر کردن زندان های گوانتانامو، بگرام و دیگر زندان های علنی و مخفی از افغان ها، نه تنها قیام جهادی ملت مسلمان و غیور افغانستان را خاموش نتوانست، بلکه روز بروز ساحه حاکمیت شما تنگ تر می گردد و در شهرهای بزرگ به عقب دیوارهای کانکریتی پناه می برید، بهتر اینست که افغانستان را به افغان ها بگذارید و از تاریخ گذشته این گورستان امپراطوری ها عبرت بگیرید.
خبرنگار:طالبان مسلح در این اعلامیه شان امریکایی ها را اشغالگر عنوان کرده است اما درگیری جنگجویان شان همیشه با نیروهای امنیتی افغان در میدان های نبرد وتحمیل جلب وجزب اینگروه جنگجو از بین مردم را در قرا وقصبات جبرا وا داشته تا بتواند حکومت افغانستان را مردم به تمسخر بگیرند.

طالبان:جهاد جاری افغان ها به سرکردگی امارت اسلامی در برابر اشغالگران کنونی، پس از هژده سال به مرحله ای رسیده است که جهت اشغالگر به خاطر خروج نیروهای باقی مانده خود آمادگی می گیرد.

خبرنگار:طالبان بر جهاد برحق شان با امریکایی ها تاکید میکنند اما درگیری ۱۷ ساله تلفات زیادی را به همراه داشته است. براساس آمار سازمان ملل، از سال ۲۰۰۹ تا اکنون، هر ساله حدود ۶۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ غیرنظامی کشته شده‌اند.

امارت اسلامی فرا رسیدن صدمین سالروز استقلال کشور را برای تمام ملت مجاهد خود تهنیت می گوید و افتخار دارد که با پیروی از اسلاف خود، جهاد و مبارزه بر ضد استعمار امریکایی را رهبری می کند و پشتیبانی و همکاری ملت را با خود دارد.
خبرنگار:گرچند طالبان حاکمیت شانرا در محلات تحت امر شان تحمیل کرده و به مردم اجازه نمیدهند که از قانون اساسی افغانستان پیروی کنند ونیز خوشنودی مردم از موجودیت گروه طالبان در اکثر نقاط افغانستان وجود نداشته چراکه همیشه به بهانه های گوناگون افراد واشخاص را به قتل رسانده اند.
طالبان:از برکت جهاد جاری، آن روز نزدیک است که انان تمرکز بیشتر بخاطر خروج نیروهای امریکایی تاکید کرده گفته است شغالگران کنونی نیز مانند بریتانیایی ها و شوروی های اشغالگر کاملا از کشور عزیز ما بیرون شوند و ملت مسلمان افغانستان همچو صدسال پیش یکبار دیگر به اعاده استقلال کشور نائل گردد و پرچم عزت را بلند نماید.
خبرنگار:اینگروه نیز همانند حکومت مجاهدین در افغانستان به حمایت مالی وتسلیحاتی پاکستان با ذهنیت دادن غلط به نوجوانان وجوانا به آتش کشیدن مکاتب و‌مراکزعلمی در شهر‌ولایات میخواهند زمینه لانه های جاسوسی پاکستان زنده بماند تا بتواند به آسیای میانه بشکل از اشکال اعمال مخرب داشته باشد.