49402CA5-70C7-4369-A680-EE57031870A8

عملیات نیروهای امنیتی در کابل جان سه سرباز امنیت ملی را گرفت

به گزارش‌آژانس خبری فرحت،مسولان امنیتی در شهر‌کابل از یک عملیات هدفمند بالای مراکز تسلیحاتی گروه تروریستی داعش در سه نواحی شهر‌کابل خبر می‌دهند.
ریاست عمومی امینت ملی افغانستان قبل از چاشت امروز چهار شنبه (۱۶ اسد)با نشر اعلامیه ی گفته است که نیروهای امنیت ملی در هماهنگی با ‌قطعات خاص وزارت داخله افغانستان با استفاده از اطلاعات اوپراتیفی شب گذشته یک عملیات هدف مند را در سه نقطه از شهر کابل بالای فابریکه ساخت و ساز واسکت های انتحاری و موتر بم گروه تروریستی داعش در نواحی هشتم، پانزده‌هم و ولسوالی بگرامی شهر کابل که در بین قریه در خانه های رهایشی ایجاد گردیده بود راه اندازی نمودند.
خبرنامه میدافزاید،گروه تروریستی داعش جهت انجام حملات انفجاری و تروریستی در مربوطات حوزه های هشتم، پانزده‌هم و ولسوالی بگرامی شهر کابل در سه محل متفاوت مصروف پلان گزاری و ساخت و ساز واسکت های انتحاری بودند تا پلان های انفجاری و تهاجمی را در شهر کابل راه اندازی نمایند قبل از انجام عملیات کشف وازبین برده شد.
در نتیجه این عملیات دو عامل انتحاری گروه تروریستی داعش کشته ویک مقدار سلاح ثقیله، وسایل ساخت و ساز موتر بم، واسکت های انتحاری، مواد انفجاری و ماین های خود ساخت کشف و بدست آمده است.
در خبرنامه که ازسوی این ریاست منتشر شده آمده است،در جریان این عملیات سه تن از سربازان قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی و پولیس ملی به شهادت رسیدند ولی باعث شدند تا از چندین حمله تروریستی و شهادت هموطنان ملکی ما جلوگیری نمایند که این از خود گذری و اقدام بموقع نیروهای امنیتی قابل قدر می‌باشد.
نیروهای امنیتی کشور از حمایت و همکاری همه جانبه مردم در قسمت جلوگیری و خنثی سازی حملات تروریستی دشمنان مردم افغانستان ابراز قدردانی نموده و برای مردم وعده می‌سپارند که در تأمین امنیت شهروندان خویش از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نخواهند ورزید.