49457139_329553160980471_1948453274365460480_n

کریم قره باغ : 80 میل سلاح نه بلکه دو میل سلاح قانونی دارم

به گزارش آژانس خبری فرحت،کریم قره باغ که نامشان در لیست افراد زورگو از سوی‌وزارت داخله منتشر شده است ۸۰ میل سلاح را توطیه علیه خودش میداند. کریم قره باغ‌در تماس تلفونی به فرحت میگوید من دو محافظ با ۲میل سلاح که ثبت وراجستر‌وزارت امورداخله نیز می باشد دارم . اما اینکه وزارت داخله ۸۰ میل سلاح ودیگر اتهامات را علیه من وارده کرده است کاملا کاذبانه و بی بنیاد است وی علاوه میکند که من نمیدانم این آمار سلاح واتهامات راکه بالای من مقامات وزارت داخله وارد کرده است به اساس کدام مدرک می باشد.آقای کریم می افزاید که من هیچ گاهی از قانون فرار نمیکنم ونخواهم کرد وهمیشه به حاکمیت قانون احترام میگذارم.
آقای کریم دست داشتن بعضی از حلقات دولتی وغیر دولتی را در دسیسه سازی علیه خودش دخیل میداند وعلاوه میکند که مقامات این وزارت میتوانند از مسولان نظامی وملکی ولسوالی قره باغ جویای معلومات در مورد اینکه آیا من واقعآ از افراد زورگو حمایت میکنم یا خیر شوند اگر دعای علیه من وجود داشته باشد به هرنوع مجازات حاضر هستم.
درهمین حال حمید سالنگی یکی دیگری از افراد این لیست منتشره از سوی وزارت داخله است که روز گذشته نیروهای پولیس بالای دفتر نهضت اسلامی که آقای خراسانی رهبری این جریان سیاسی را دارد حمله کردند اما در مقابل با برخورد هواداران این حزب مواجه شدند و پولیس موفق به دستگیری آقای خراسانی نشد.
خراسانی بعدازظهر امروز چهارشنبه 19 جدی در یک پیام صوتی به رسانه گفته است که ادعای مقامات وزارت امور داخله بخصوص امرالله صالح وزیراین وزارت کاملا مغرضانه ویک عقده گشایی شخصی است که با استفاده از موقف میخواهد آنرا تطبیق کند.