456rrr

کمین فرمانده سابق ولسوالی نجراب ناظرین انتخاباتی را در بغلان تهدید میکند

ویدیوی که به دسترس آژانس خبری فرحت قرار گرفته است نشان میدهد که فرمانده کمین فرمانده اسبق پولیس ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا درولسوالی بغلان مرکزی ولایت بغلان به نفع پسرش در یکی از مراکز رای دهی با زور تفنگ کارمندان این مرکز را تهدید میکند.
فرمانده کمین 7 سال قبل به مظنونیت قتل سه تن از منسوبین سپیشل فورس وبغاوت علیه نظام تحت تعقیب عدلی قرار گرفته بود که از جانب بعضی از مقامات وقت حمایت و توسط یکی از نماینده گان ولایت کاپیسا به آنولایت منتقل وبه حیث فرمانده پولیس ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا تعین شد.
منابع که به فرحت ویدیو را فرستاده است میگوید:آقای کمین بدون در نظرداشت سوابق جرمی اش توسط یکی از اعضای مجلس نماینده به حیث فرمانده پولیس ولسوالی نجراب گماشته میشود.
طبق معلومات فرمانده کمین بعدازچند سال اجرآت فرا قانونی در ولسوالی نجراب دریک فقره جنایی چهار ماه قبل به موجب فیصله خط شرعی محکمه ولایت کاپیسا به مدت سه سال حبس تنفیذی محکوم به مجازات میگردد که حکم محکمه تاکنون بالای آقای کمین تنفیذ نگردیده است.
اما فیصله باعث شد تا اقای کمین وظیفه اش را ترک واز ولایت نجراب به ولسوالی بغلان مرکزی فرار کند.
نجیب الله کمینی پسر آقای کمین که خودش را در انتخابات ولسی جرگه افغانستان از ولایت بغلان نامزد کرده است وپدرش میخواهد که پسرش را بزور به مجلس بفرستد با افراد مسلح وارد یک مرکز رای دهی شده وناظرین را تهدید میکند تا اقای نجیب الله با تقلب برنده شده وبه مجلس راه یابد.
خواستیم نظر لوی سارنوالی در این مورد داشته باشم موفق نشدیم .