44464954_480388495791153_3731335842937962496_n

در ولسوالی بگرامی کابل 40 تن به اتهام تقلب دستگیر شدند

به گزارش آژانس خبری فرحت،امروز شنبه که برابراست به (28 میزان) روز انتخابات پارلمانی افغانستان واین روند حوالی ساعت7:00 صبح توسط محمد اشرف غنی رییس جمهور این کشور آغاز شد.
وبه همین ترتیب آغاز پروسه رای دهی در تمام ولایات افغانستان اغاز ومردم پای صندوق های رای رفته وبه نماینده گان جدید شان رای اعتماد دادند.
اما روند رسیده گی اوراق رای دهی در شهر کابل وولسوالی های آن از سوی کمیسیون انتخابات به کندی به پیش رفته وحتی اینکه تا ساعت سه بعداز ظهر در اکثریت محلات رای دهی اوراق نرسیده بود.
درهمین حال یکی از مسولان بلند پایه در ولسوالی بگرامی ولایت کابل به فرحت گفت که در مکتب ملک گل الرحمن شهید واقع قریه مموزی این ولسوالی تعداد از کاندیدان که میخواستند با استفاده از افراد وتذکره های جعلی دراین محل رای دهی به نفع خود شان رای گیری کنند توسط نیروهای امنیتی این ولسوالی شناسایی وگرفتار شدند.
محمد گل شرافت ولسوال بگرامی به فرحت با تاید این خبرگفت 40 تن افراد کاریگر که توسط چند نامزد ولسی جرگه با پول خریداری وبه آنها تذکره های جعلی آماده کردند بودند از سوی نیروهای امنیتی این ولسوالی شناسایی وتحت نظارت قرار گرفته اند.
اقای شرافت از نامزد مشخص در این خصوص نام نبرده اما می افزاید که افراد دستگیر شده در تحقیقات ابتدایی شان از اجمل گلاب یکی از نامزدان مجلس نماینده نامبرده اند.
وی علاوه کرد که برای روشن شدن این موضوع تحقیقات ادامه دارد.