DofxjooWkAA00K3

طالبان مسلح بر ادامه جنگ در افغانستان تاکید دارند

فرحت،طالبان مسلح در خبرنامه ی نوشته است :17 سال پیش از امروز – به تاریخ ۱۵ میزان ۱۳۸۰ خورشیدی – ائتلاف نظامی ناتو به سرکردگی امریکا بر افغانستان هجوم آورد و خاک پاک افغانستان را از طریق زمین و هوا آماج تهاجم قرار داد.
این تهاجم ظاهراً به بهانهء حادثهء ۱۱ سبمتمبر آغاز شد، حادثه ای که نه افغان ها دران دخیل بودند، نه ازان خبر داشتند و نه تا اکنون امریکا شواهدی را پیش کرده است که دلیل موجه و منطقی برای تهاجم نامشروع خود بگرداند.
آن زمان نظام مستحکم اسلامی بر ۹۵ در صد خاک کشور نافذ بود، نظامی که به تازگی مردم افغانستان را از انارشیزم تنظیمی و جنگ های داخلی نجات داده بود و ثبات و امنیت سرتاسری را به ارمغان آورده بود.
اشغالگران برای اینکه تهاجم وحشیانهء شان را توجیه بکنند و خود را از محاسبهء تاریخ نجات بدهند، برای حملهء خود اهداف دیگری نیز مقرر کردند، مثلاً :
افغانستان را بر پای خود ایستاده می کنند، کشت مواد مخدر را از بین می برند، موافق با خواسته های مردم یک سیستم دولتی می سازند، صلح، ثبات و امنیت را تامین می کنند.
اما امروز می بینیم که چیزی کم دو دهه از تهاجم آن ها می گذرد، اما هر چیز بر عکس روان است، افغانستان هنوز هم در بخش امنیتی و زندگی عادی یک کشور محتاج است.
امارت اسلامی پیش از تهاجم امریکایی ها، تولید مواد مخدر را در کشور به حد صفر رسانیده بود، اما اکنون افغانستان در کشت و قاچاق مواد مخدر دوباره در سطح جهان به مقام اول رسیده است.
سیستم دلخواه حکومت داری بجای خود، فاسد ترین و دزد ترین اداره در سطح جهان را به زور طیارات و تانگ ها بر افغان ها تحمیل نموده اند و ازان حمایت می کنند.
وضعیت ثبات و امنیت طوری است که به اساس سروی و راپورهای ادارات بی طرف، بیش از ۴۰ هزار مردم ملکی در طی یک سال گذشته کشته و زخمی شده اند، یوناما اعلان کرده است که تلفات ملکی در اثر بمباران و عملیات های شب هنگام خارجی ها و ادارۀ کابل ۵۲٪ افزایش یافته است. وزیر دفاع ادارۀ کابل – بهرامی – اعتراف دارد که در طی یک ماه ۱۳۰۰ تن عساکر آنان کشته و زخمی شده اند.
امریکایی های اشغالگر بر علاوه از دست زدن به کشتار، شکنجه، تعذیب، چپاولگری و نا امنی، مشکلات زیادی اجتماعی را نیز درین جا به بار آورده اند، اختلافات قومی و زبانی را رواج دادند، نسل جوان را از افتخارات خود دور و به بد اخلاقی های غربی آلوده نمودند، زندگی زنان را به نام حقوق زنان با خطرات جدی دچار ساختند، بسیاری از جوانان ما را بر علاوه از فسادهای اخلاقی به اعتیاد مواد مخدر نیز مبتلا نمودند.
بمباران خانه ها، مساجد، مدارس، کلینک ها و تاسیسات عامه هنوز هم به حیث معمول روزمرۀ اشغالگران و مزدوران انان جریان دارد.
امارت اسلامی افغانستان به همین اساس، این تهاجم و اشغال وحشیانهء امریکایی ها و ائتلافیان شان را به سخت ترین الفاظ تقبیح می کند و با فرا رسیدن ۱۷مین سالروز تهاجم آن ها یکبار دیگر بر اشغالگران صدا می کند که کشور ما را ترک بکنید، اشغال وحشیانهء تان را پایان بخشید، با حضور منحوس خود خون افغان های بی گناه را نریزانید، افغان ها را بگذارید که خودشان در مورد کشور و آیندۀ خود تصمیم بگیرند.
این همان راه معقول و سالم است که امارت اسلامی به هدف حل مشکل، بارها طرح کرده است.
وگرنه مردم مسلمان افغانستان به قیادت امارت اسلامی تا زمانی که شما اشغالگران کنونی را همچون پیشینیان از کشور خود به زور بیرون برانند، به مبارزۀ بر حق خود ادامه می دهند.