Saranwali_3

یک عضو ریاست تحقیق لوی سارنوالی به اتهام اخذ رشوه باز داشت شد

به گزارش آژانس خبری فرحت؛یکتن از سارنوالان اداره لوی سارنوالی به اتهام اخذ رشوه از سوی کارمندان ریاست کنترول ومراقبت لوی سارنوالی بازداشت شد.
جمشید رسولی سخنگوی اداره لوی سارنوالی به فرحت گفتٰ،دراخیر هفته گذشته یک عضو ریاست تحقیق این اداره به جرم اخذ رشوه بازداشته شده است .
آقای رسولی می افزاید دریک ماه گذشته این دومین سارنوالیست با وجودیکه در بست های مناسب ایفای وظیفه میکردند از سوی کنترول مراقبت به اتهام اخذ رشوه بازداشت میشوند.
به گفته وی روند شناسایی وبازداشت عاملین فساد دراین اداره ادامه داشته ویکی از تعهدات هییت رهبری لوی سارنوالی مبازره با فساد،قانون شکنی وسوی استفاده می باشد.
درهمین حال چندی قبل هییت معاونیت یوناما در امر مبارزه با فساد طی گزارشی از عملکرد لوی سارنوالی دراین راستا خوشبین بوده ،از شفافیت،طبیق قانون وحساب دهی دراین اداره نیز یاد آوری شده بود.
وی علاوه کرد در سال های 96-95 تاکنون ریاست کنترول مراقبت لوی سارنوالی توانسته است که به تعداد 34 تن از سارنوالان را به اتهام اخذ رشوه بازداشت کند وبه پنجه قانون بسپارند.
آقای رسولی از گرفتن نام این شخص خود داری کرده گفت تاکنون پروسه تحقیق آن تکمیل نشده وطبق قانون تا زمانیکه قضیه به طور کلی روشن نشود افشا کردن آن لازم نیست.