Capture.JPGdddd

دریافت یک گور دسته جمعی در مقرمعینیت جوانان وزارت اطلاعات فرهنگ

به گزارش آژانس خبری فرحت،در اثر کندن کاری در مقر معینیت جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ افغانستان واقع در مربوطات حوزه اول شهرکابل تعداد از اجساد فرسوده شده انسان ها دریافت شده است.
کندن کاری که از سه روز بدینسو بخاطر چاه سبتیک در سحن حویلی معینت جوانان واقع در پل باغ عمومی اغاز شده چندین اجساد فرسوده که احتمال دارد از سالهای متمادی در آن مکان زیرخاک شده اند دریافت گردیده است.
یکی از کارکنان چشم دید شانرا چنین ابراز میکند متاسفانه از روز شنبه بدینسو که ما در این ساحه کار خود را آغازکردیم چندین جسد را که حتی جمجمه سر و تخت سینه آنها مکمل وواضیح معلوم می شد پیدا کردیم وما متوجه نشدیم همرای خاک آنها را یکجا به بیرون از شهر منتقل کردیم اکنون هم که ما دراین جا کارمیکنیم توته های از جمجمه واستخوان های دست وپا نیز دریافت میشود که ما آنرا دریک خریطه انداخته وبه جای مناسب می گذاریم.
درهمین حال کمال سادات معین جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ به فرحت با تاید این رویداد میگوید از چند روز بدینسو کارمندانیکه حفر چاه برایشان وظیفه سپرده شده بود برایم اطلاع دادند که دراین ساحه قبرها وتوته های استخوان که شکلی از بدن انسان را نشان میدهد وجود دارد.
آقای سادات از ینکه این اجساد شمار شان به چند تن میرسد چیزی نمیگوید اما از اطلاعات به ارگان های زیربط که برای تشخیص آمار دقیق این اجساد تحقیق کنند خبر میدهند.