29186876_1615625718502857_5184899685260722176_n.jpg۲

پنج اختطافچی در بغلان بازداشت شدند

به گزارش آژانس خبری فرحت، روزگذشته سه تن بشمول برادر حاجی امان اتمانزی مشاور ریاست جمهوری با دو برادرزاده اش که دونیم ماه قبل اختطاف شده بودند آزاد واختطافچیان دستگیر شدند.
ذبیح اله شجاع سخنگوی فرماندهی پولیس بغلان با تاید این خبر به فرحت میگوید سه تن که باشند های اصلی ولایت کندز می باشند بعداز مدت ۷۵ روز از قید رباینده گان در ولسوالی بغلان مرکزی آزاد شدند.
فرمانده سید محمد یکی از فرماندهان خیزش های مردمی به آژانس خبری فرحت گفت روز گذشته دریک عملیات خاص خیزش های مردمی با همکاری مشترک نیروهای امنیتی افغان در ولسوالی بغلان مرکزی سه تن از شهروندان ولایت کندز چنگ رباینده گان آزاد شدند.
سید محمد می افزاید اختطاف شده ها که چندی قبل از سوی افراد مسلح به جای نا معلوم منتقل شده بودند روز گذشته در سرک ۷ ولسوال بغلان مرکزی که توسط سه تن از محافظین خانزاده ولسوال بغلان مرکزی ودوتن از افراد وابسته به فرمانده میرویس یکی از فرمانده هان متعلق به حزب اسلامی افغانستان در بغلان می باشد ربوده شده بودند.
اما ذبیح الله شجاع اینکه اختطافچیان متعلق به کدام افراد میشود از ابراز نظر در این مورد خود داری کرد.
اما یک منبع معتبر دیگر امنیتی بغلان با تاید این خبرگفت مختاریکی از سرگروپ های وابسته به حزب اسلامی برادر حاجی اتمانزی مشاور رییس جمهور افغانستان را با دو عضو خانواده اش که یکی ازن زیر سن قانونی می باشد از ساحه پوزه ایشان ولایت بغلان با همکاری ۴ تن از افرادش ربوده بودند.
درهمین حال خانزاده ولسوال بغلان مرکزی ولایت بغلان گفته های فرمانده سید محمد را رد میکند وآنرا توطیه علیه خودش میداند.