5tgffddd

سه سرگروپ مشهور طالبان در کندز کشته شد

به گزارش آژانس خبری فرحت،در یک عملیات خاص نیروهای کماندو در مربوطات ولسوالی امام صاحب ولایت کندز ۳ سرگروپ خطرناک طالبان مسلح کشته شدند.

جاوید سلیم سخنگوی کماندو به آژانس خبری فرحت گفت،عملیات های تصفیوی که ازسوی این نیروهابا تشریک مساعی قوت های هوایی حمایت قاطع در مناطق از ولسوالی امام صاحب ولایت کندز راه اندازی شده بود بشمول سه سرگروپ مشهورطالبان به نام های موسی مشهور به انصاری که چندی قبل در تجاوز جنسی بالای یک دختر خورد سال متهم بود،گلبدین وحضرت ولی این سه تن از سرگروپان خطرناک طالبان مسلح ۴۳ تن کشته و۲۷ تن دیگرشان زخمی شدند .

آقای سلیم میگوید عملیاتی که در منطقه قرغزولسوالی امام صاحب راه اندازی شده بود خط نبرد که از سال ها بدینسو طالبان مسلح در آن حاکمیت داشتند سقوط داده و این قریه کاملا از وجودطالبان پازی گردیده است.

آقای سلیم علاوه میکند در این عملیات ها که در ۲۴ ساعت گذشته انجام شد مقدار زیادی از جنگ افزار سبک وسنگین طالبان نیز به دست نیروهای امنیتی افغان قرار گرفته  وسه عراده موتر آنان نیز تخریب شده است.

آقای سلیم از کشته شدن یکی از افسران ارتش ملی به نام بشیرخان آمر اوپراسیون کندک سوم لوا اول ارتش ملی افغانستان که حوالی ساعت ۹:۰۰ صبح امروز شنبه (۱۸ قوس) درانفجار ماین کناره جاده کشته شد گفت سه تن از نیروهای کماندو نیز در ۲۴ ساعت گذشته زخمی شدند.

طالبان مسلح تاکنون در مورد ابراز نظرنکرده است.